Monday 15 September 2014

包包一歲(1) : rainbow birthday party

包包一歲生日會,由佈置到食物都由艾利絲一個人負責,對於成果好滿意,好有滿足感!

其實只係一個小型嘅home party,食物大部分也是親手製作,出席的都係親人,包包當日玩得好開心,雖然包包未懂事,但相信長大後看到相片都感受到當中的快樂!

生日會以rainbow為主題,希望包包往後的人生如彩虹般燦爛。另一方面,如此colorful嘅setup,應該大人細路見到都好開心吧!

所有汽球佈置都係淘返黎,但係艾利絲花左好多心思去構思同準備架!

全枱食物除了生日蛋糕,都是艾利絲親手做,我還請了半天假準備食物呢!


chocolate muffin, 內有Hershey choc chips, 插上自製sticker, 又好睇又好味。cake stand 來自淘寶。


自家製New  York cheese cake, 老公至愛,大家comment話好味過個birthday cake 呢!

仲有彩虹生果串,配合主題之餘又真係好eye catching ~

生果串對上係醉雞翼,右面係Parma ham with melon... 好味呀~


rainbow jelly,呢個係花得最多功夫嘅食物,要一層一層整,每層要雪一個鐘,雖然我已經早一日開始整(已整10層),但最後都唔夠時間整最尾紅色嗰層,有點美中不足。


仲有tuna salad on french toast... 
另外就係生日紅雞蛋,為免大家食到手指紅晒,所以用玻璃紙代替。

另一邊有瑞士汁雞翼,大人細路都鍾意食!


時間緊迫,party開始,親友都到晒但我仲未換衫化妝!但有左之前包包滿月時嘅經驗,點都影啲相先,免得如上一次咁一出房面目全非!

呢個時候包包就做佈景同大家影相啦~
(親友相片不便出鏡)



所以我係最後先同包包影相,佢已經好唔耐煩啦~

要咁樣先得,哈哈!

包包,mama為你準備的生日會,喜歡嗎?

包包的birthday cake,都有rainbow架,係咪好靚呢!


叫左所有小朋友埋黎唱生日歌,睇返video包包個樣好開心。到吹蠟燭切蛋糕啦~好明顯包包唔知發生咩事,哈! 


經過一輪影相影相再影相,終於可以開始食野啦~

食完野嘅我當然要把握機會影多啲相!

close up

另一邊掛上包包12個月嘅旗仔,一次過睇到包包呢一年嘅成長。4-5月時最肥豬呢!其實我仲買左好多decorations,但無時間掛上ja.... 

呢個小朋友好唔鍾意帶帽,好不安嘅樣,哈哈


最愛檸檬茶盒

btw 包包個look係咪好smart呢?!


玩波波玩到好開心



仲周圍搵人同佢玩!



包包一向對少見嘅人都cool爆,呢日喺自己地頭開party,即刻唔同晒,個個都話佢成日笑好可愛,估唔到喎!


把握機會,影多啲相!

食粥仔整污糟件衫,換衫再影,hehe




有帽同無帽個表情爭咁遠嘅?!(^ω^)



呢日真係好開心!雖然mama我攰爆,但真係好多謝每位出席嘅家人,同你地嘅禮物同利是!包包好多人錫,能夠給包包一個溫暖的家,真幸福!

包包,希望你繼續健康快樂,happy birthday, happy everyday!

22 comments:

  1. 樣樣都好靚呀,包包又笑容十足,叻仔 ^^
    祝包包生日快樂,身體健康,開開心心^^

    ReplyDelete
  2. 包包生日快樂, 睇得出佢嗰日好快樂呀
    頭髮好濃呀, (羨慕中) 大個仔咗好多
    包媽你好掂, 樣樣都好有心思, 全部嘢都好靚靚, 勁~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好開心有人讚(^ з^)
      係呀包包好多頭髮,要幫佢修下啦

      Delete
  3. 包包生日快樂!
    好有心思呀, 見到仔仔咁開心,咩都值啦!

    ReplyDelete
  4. 好勁呀! 樣樣都自己親手準備, 俾我一定搞唔掂呀!
    包包大個睇番相一定好開心呀!
    係自己屋企搞真係好好多呀, 我係會所搞, 諵b到後期已經好眼瞓又扭計, 仲要有好多朋友遲黎, 搞到遲影蛋糕相諵b已經勁扭眼瞓, 我決定下年都係自己屋企食飯算啦 haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. 因為喺屋企,所以我較啱包包午睡時間,佢起身就開始party,所以包包玩得好開心!喺屋企,準備食物方面就方便好多。不過老公見我咁辛苦,叫我下年都係畀錢叫野食算,但我又覺得自己整嘅野食好味啲喎!

      Delete
  5. 犀利, 一個人準備咁多又靚又好味的食物! 讚

    ReplyDelete
    Replies
    1. 交個仔畀工人姐姐睇,自己就喺廚房密密整,不過已到極限啦~哈哈

      Delete
  6. everything looks amazing! 包包 has so much smile, must had a great time. happy belated birthday~~~~

    ReplyDelete
  7. 好強勁呀﹗一個人整咁多樣嘢食,仲布置到間屋﹗要畀個叻你﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大部分食物都可以預先準備,我早一日攞左半日假開始整,而且都係小食好在唔太困難。佈置我係指示我老公整,包包nap時仲有工人姐姐幫下手。不過都整少左好多佈置

      Delete
  8. 你放左好多心機落去呀,生日快樂包包!

    ReplyDelete
  9. 真係勁有心思,幸福滿瀉的一個生日會呀!此祝包包週歲快樂,健康成長!

    ReplyDelete
  10. Iris, 我忍唔住要讚你先,你真係叻,什麼都一手包辦,很有心思,好厲害!很棒!^o^
    之後到包包啦!祝包包生日快樂,精靈活潑,健康平安!包包好靚仔呀 ~
    個糖皮cake好靚,同時也配合彩虹主題,很good呢 ~
    小高就覺得rainbow jelly好靚,就算無紅色果層都已經很好,你已盡哂全力,真係好勁!
    唔好嫌小高長氣,但想講多句,識淘寶真係慳返好多,d佈置好靚...小高到依家仲未學識淘!=.="

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝小高讚賞!依家淘寶好易啦,開個account,用credit cards畀錢,依家仲可以直接用淘寶運黎香港,好方便架

      Delete
  11. 咁多野都係艾利絲自己整既, 真係好好好叻叻呀!

    D相好靚好開心, 你真係花左好多心思呀, 祝包包生日快樂~

    ReplyDelete