Thursday 28 August 2014

行行行

包包好鍾意行路,依家抱住佢佢會lur落地,困佢喺圍欄又會大叫要出來!

當然包包未識自己行,要我地拖住佢行,攪到好唔得閒,我最近仲成日腰骨痛呀!

我地無刻意同包包練習走路,由佢自己發展,但佢就自己成日喺圍欄練@_@

自己企唔扶住,係咁跌又係咁爬返起身,見到我仲會嘗試行過來我度。

看來包包係個幾大膽嘅小朋友,又或者係一個好"好動"(希望唔係曳)嘅人呢~


11m1w,可以行幾步


28 comments:

  1. 小檬都係咁上吓時候行幾步,包包應該一歲前識行

    ReplyDelete
  2. 好叻仔呀, 睇嚟包包好快識行喇
    我蛇仔明仲係未識..........心急中

    ReplyDelete
  3. 好叻呀! 自己行幾步, 好快就會周圍行喇~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 依家都成日要周圍行,又唔係好穩,難為我條腰骨!

      Delete
  4. 好叻呀﹗咁快已經行到幾步﹗

    ReplyDelete
  5. 種種跡像顯示包包一歲前會識行

    ReplyDelete
  6. 艾莉絲你好,

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊各地遊山玩水好去處及講玩、講食、講扮靚、講生活,讓大家分享不同的生活體驗。

    你的網誌十分切合我們網站主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建立一個包含豐富生活資訊的玩樂休閒分享平台,讓一眾志同道合的網友可更輕易獲得寶貴的參考資料。現階段,SeeWide 已擁有超過十萬篇生活攻略,瀏覽量亦超過數十萬。

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結各樣不同的好玩好食生活資訊!

    另外,我們亦設有「稿費」制度,透過發表文章所累積的本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    而我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001

    如有任何查詢, 歡迎電郵至: info@seewide.com

    ReplyDelete
  7. 包包第一張相好似跳緊舞咁呀, 好得意~

    ReplyDelete
  8. 叻叻呀! 我個仔仲未肯行>.<

    ReplyDelete
  9. 每次見到包包d相真係好開心架!今次仲有埋片睇添!包包好叻叻!
    Iris, 在這裡,小高祝你們一家中秋佳節快樂!:D

    ReplyDelete