Friday 19 September 2014

包包一歲(2) : 907 babies birthday party

包包生日前一個星期,我地幾個同年同月同日出世嘅bb一齊開左個birthday party

話說唔知點解,907特別少bb出世,我見fb 媽媽會裡面,日日都至少十幾個bb,有啲日子仲有三十幾個!而907就得我地6個bb。

不過就係因為少人,我地幾個都相對熟啲,whatsapp都多野傾啲!之但係,6個bb得包包一個男仔,好多時佢地傾扮靚我就搭唔到咀。希望bbs大個唔好唔同包包玩啦~

多謝其中一位媽媽做攪手,要佈置,book場同準備食物,真係好有心!


個個bb都想攪個汽球呢


包包一到場就好開心

唔鍾意帶帽,哈哈





去play room玩

辛苦papa啦~

包包第一次玩sir滑梯,好鍾意玩咁呀



另外就係好鍾意全身鏡, 但屋企啲鏡佢又無興趣架喎



玩波波,依家識得掉個波出佢,一話bounce 就好開心



人地攞左個波就即刻想攞返


6個bb嘅"合照",哈哈

玩完一輪到大人開餐啦,bbs就乖乖坐stroller


大人開餐!好多魚生呀~


5個美女。。。包包去左邊?


話說有人畀人搶左個檸檬茶盒就喊囉~


星星餅都無用。。。
我就抱起佢話唔緊要架,share一齊玩嘛,好快就收聲。上一次又係畀人攞左包紙巾喊,希望慢慢改善啦~


要mama抱先影到合照,醜死怪!

跟住就吹蠟燭啦~


一人一份禮物,係lego黎,可以一齊玩!


大合照!爸爸們終於出鏡。。。


由於bbs已經開始眼訓,有啲訓左有啲扭緊,所以得呢兩個bb做代表切蛋糕 (其實包包都扭緊眼訓要食奶咀)


包包用手攪個蛋糕,但又唔係食喎,因為未影完相架,嚇親我呢!


影相影相影相(^ з^)


sweet ~

祝各907 bb 身體健康,快高長大,聽教聽話!

13 comments:

  1. 包包玩sir滑梯個樣好開心呀!

    ReplyDelete
  2. 五個女仔一個男仔,遲D大個D女仔搶住同包包玩至真呀﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,我驚包包要同佢地一齊玩Barbie

      Delete
  3. 包包 happy birthday!!! 嘩! 包包就好啦 細細個已經比女仔圍

    ReplyDelete
  4. 包包生日快樂! 見到包包笑呀! ee冧~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝ee, 我喺fb 見到木木去alvin度影相呀~木木好可愛!

      Delete
  5. 好多節目呀,咁多個bb, 包包個樣特別醒目

    ReplyDelete
  6. 我地1.19 又係勁少人,得4 個人 >.<
    所以我明你feeling!

    ReplyDelete