Tuesday 23 September 2014

包包一歲(3) : 正日lunch buffet at Gold Coast Hotel

Rainbow birthday party 係星期六,包包正日生日係星期日。前一日忙完一大輪,呢日我地選擇舒舒服服咁過。

我地去左屯門黄金海岸酒店食lunch buffet

食物都無點影相,因為都係一般,無乜特別
而且包包依家已經唔會乖乖咁坐喺度,攪到我地都食到好唔得閒呢!

一心諗住見包包一歲,就畀佢試少少街外食物啦,點知呢日包包食飽先出來,一向唔為食嘅佢,畀咩佢食都無興趣呀~淨係掛住玩啲杯杯碟碟紙巾,又掉野落地(最近佢勁鍾意掉野呀~)


同媽媽影幅相先啦!


媽媽揸機影,係影得靚啲嘅XD


食到一半包少已經唔耐煩要落地行,我地就一個食,一個同佢周圍行,真係食都食得唔舒唱呀~

無法啦,呢個年紀係咁,睇黎下一次都要帶埋姐姐出來先得啦~

食完我地就出去行下影下相

呢日天氣超好,藍天白雲加大大個太陽!
我家兩個大少超怕熱,唔夠10分鐘就濕晒






包包又要行啦,仲唔想我拖住 ╮(╯_╰)╭




呢日天氣真係好好呀,但真係太熱,所以急急影幾張相就走lu....








睇見你呢個笑容就知你好開心啦~
你快樂所以我快樂 (^ з^)

15 comments:

  1. 生日快樂呀 包包!!! 祝你開心健康!

    ReplyDelete
  2. happy birthday to 包包!
    btw, 你見唔見啲攤檔仔? 我前排去見唔到, 唔知係無晒, 定夜晚先開?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 因為太熱,我地無行過去呀,但我記得之後報道過啲檔仔會無左架

      Delete
  3. 開心的包包呀 ^^
    包包笑多左呀,得意仔 ^^

    ReplyDelete
  4. 好靚呀個景,包包生日快樂,快高長大,聰明伶俐^3<

    ReplyDelete
  5. 一家人簡簡單單聚埋一齊已經係好幸福嘅事,再講一次包包生日快樂先﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 舒服咁過先能夠真正享受!多謝ee

      Delete
  6. 包包,生日快樂!要開心做快樂的小寶寶。
    我記得我都好鐘意同anki去黃金影相!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 黄金影相好靚,個嗰日實在太熱!

      Delete