Thursday 21 November 2013

打針

包包一個月大時去健康院打針, 好多媽媽話見到自己BB打針會心痛到喊... 其實我都驚我會, 因為我好眼淺 ~~

所以當包包打針時, 我唔敢望"吉"落去個下...

第一次打針, 包包都有喊, 不過行出左間打針房就已經收左聲, 當我坐低時, 佢仲訓埋覺!! HAHA... 我唔單只無喊仲覺得佢好攪笑呢!!

到打二個月針時, 要打2支呀, 心諗今次一定喊啦, 打2邊大脾喎, 畀著我都痛啦, 何況BB呢!! 第一針時包包只係"呀"左一聲, 到第二針都係"呀"左一聲, 佢反而唔高興人地除左佢條褲呢, 係到yuk身yuk勢!! 到出左打針房佢係好似無事發生咁, 仲好快訓著 (可能呢個時間佢一向都係訓覺)

10個week去私家打針同食輪狀, 輪狀佢就吐反少少出黎, 到打針時竟然叫都無叫, 勁呀!!

可能PAPA 同MAMA都唔怕痛, 包包似乎都唔怕痛呢, 叻叻!!

幸好包包 2 次都無發燒... BB病真係擔心死MAMA架....

不過, 回家後, 包包食奶食得唔好... 而且.... 第一次無便便!!!!

好在第2日就有便便, 原來BB無便便MAMA真係好擔心架!!

二個月針時正正係包包兩個月大...  打完針仲好精靈呢....


話說去私家打針時見到個同包包差不多大既BB, 但個BB頭仔已經好硬正, 我問人地媽媽BB幾大呀? 人地媽媽話4個月大, 你個BB幾大呀? 6 個月呀?? @.@

我話2個幾月ja... HAHA... 可能頭大顯得大粒...

其實好多人話包包頭大.... 有時我會叫佢"大頭B", HAHA...

送上包包近照, D 衫仔著得一兩次就就快唔啱著.... 有D我連牌都未剪就唔啱...
BB頭幾個月真係大得好快...



9 comments:

  1. 包包好可愛, 又叻仔, 乖乖B

    ReplyDelete
  2. 包包好叻呀!好man唔喊~突然發覺,包包咁可愛,係因為頭大大又圓圓咁 =]

    ReplyDelete
  3. 男孩子唔怕痛的,哈哈,我成日都咁同瞕瞕講架!第一張相包包件衫好型仔呢。

    ReplyDelete
  4. 包包好叻呀~~唔怕痛既~~~~

    ReplyDelete
  5. 打針唔喊真係好叻叻呀! TAREBABY 每次都喊到拆天... =_=!

    ReplyDelete
  6. haha, 打針我都唔敢望呀, 叫婆婆捉住佢 ja!

    ReplyDelete