Tuesday 12 November 2013

DAY 30: 滿月 (下)

圍村傳統會於BB滿月擺盆菜... 雖然我好想BB一百日先慶祝 (因為我有多D時間準備), 不過無得揀...

盆菜一般六時就開席... 而開席前好多時都會放爆竹
老公準備了一條好好好長既爆竹呀!!! (呢條爆竹好貴, 燒銀紙呀~)


燒左好耐呀! 我喺好遠都聽到 (怕包包嚇親所以遲D到)

開席啦 !!
我地喺祠堂前後擺左40圍, 因為有D係流水席, TOTAL食左46個盆!!
可能包包係第一個男孫, 所以好多人畀面老爺呀 ~
而且我同老公既朋友同事對於盆菜宴好有興趣, 我地都佔左好幾圍....






開餐啦 ~


酒水任飲, 仲有紅雞蛋!!



多謝朋友們出席!!


同結婚時唔一樣既係, 我同包包同GUESTS SAY HELLO之後我地就先回家啦... 因為包包要食奶同埋都驚多人呢... 所以敬酒就得返老公一人囉 ~~~



回家後再同包包影相....



呢日真係辛苦晒老公啦... 佢要走黎走去招呼人... 老公, MAMA & 包包 LOVE U!
而我... 呢日都無休息過, 我隻手仲因為抱左包包成日勁酸軟呀!!

另外我覺得有點可惜, 呢日無咩時間影相, 好多相都係朋友SEND返畀我, 有好多都係手機影質素一般... 因為原本無諗過滿月攪咁大, 唔知最後咁多人畀面... 早知我就請個攝影師啦 !!

其實我地本身諗住都會擺百日宴, 好似結婚時又擺酒樓又擺盆,  但依家又唔想親友又破費做人情... 其實擺咩都係滿足MAMA我自己... 因為我覺得影既相唔夠靚... 算啦... 等包包一歲再攪啦...

包包, 希望你喜歡MAMA PAPA 為你準備的滿月天!

14 comments:

  1. 喺祠堂搞好好氣氛
    我百日派對嗰日都冇乜影相, 一家三口都冇.....次次一埋位, 就有其他人走埋嚟, 哈哈,唯有同自己講, 所有回憶在心中啦

    ReplyDelete
  2. 係祠堂搞應該會好熱鬧啦~~~
    到一歲既時候先再搞啦~~~~

    ReplyDelete
  3. 點解妳老公會識我朋友劉莎的?

    ReplyDelete
    Replies
    1. She is our friend, 不過其實我好似唔識你... Dennis??

      Delete
    2. 哈哈,唔識架,路過咋。妳啲BLOG友有啲係我的BLOG 友。

      Delete
  4. 响祠堂擺滿月,好型呀!!!! 咁多人嚟賀包包滿月,包包大個睇番啲相一定好開心

    ReplyDelete
    Replies
    1. 包包成日訓都唔知發生咩事, HAHA

      Delete
  5. 嘩, 超熱鬧呀! 我都係 Kenden 百日同屋企人食餐飯 ja!

    ReplyDelete
  6. 好熱鬧呀,同一般滿月酒好唔同

    ReplyDelete
  7. 係呀, 我之前又係想攪百日宴, 不過滿月實在好多親友送咗禮做咗禮, 唔好意思再請人哋喇~ 最後100日我細攪咗個PARTY算喇~
    條炮仗好長好勁呀!! 我哋咪邊可能太近市區, 已經無人放咁長既炮仗喇~~

    ReplyDelete
  8. 好正好有氣氛呀,果日影得唔多相唔緊要,之後日日都影d, 包包咁多人錫好幸福呀

    ReplyDelete