Wednesday 29 June 2011

結婚四個月

話咁快就4個月啦....


呢個月我埋頭做緊BIG DAY既PHOTOBOOK, 大日子當日有3個專業攝影師, TOTAL有近4千張相, 加上朋友家人影既相, 真係揀相揀到傻... 揀完之後仲要自己排版, 雖然都係用人地既SOFTWARE, 不過都真係幾花心機時間架... 第一本PHOTOBOOK已出生啦, 屋企人都大讚呀, 我要繼續努力!!


由於工作關係, 日頭已要好專心咁對住電腦, 返到屋企又要對電腦整PHOTOBOOK, 呢3個月左眼發炎左三次, 唔知係咪真係太累??


所以KENNETH唔俾我寫咁多BLOG, 盡量少D對住個MON喎.... 都係既....


------------------------------------------------------------------------


因為成日睇相, 大日子既情景仲係好清楚好回味....


有D人話結婚點解要攪到好似大龍鳳咁.... 但係, 呢場大龍鳳完成之後, KENNETH家既人真係好開心, 特別係老爺奶奶.... 每個星期六我地一家人都會一齊食飯, 大大細細加埋都有廿幾人, 佢地成日都會傾到我地大日子時既開心事.... 到我收到VIDEO, 個個都要拎隻COPY... 宜家我整PHOTOBOOK, 佢地又會叫我快D整.... 原來個婚禮唔單只我地兩個開心, 其他人都好開心回味... 不枉我地做咁多野呀...


------------------------------------------------------------------------


四個月紀念日前一晚, 我地出席左友人既婚宴, 又係TIM LAU做MC呀....


其實呢個朋友係去完我地既婚宴先請TIM LAU架, 所以見到TIM我地都有傾幾句, 今次自己係GUEST, (上次係主角), 感覺好奇妙....



---------------------------------------------------------------------------


到紀念日, 我地去左TST行街街, 原來我地婚後好少一齊行街.... 呢日買左好多野呀...


之後就去左食飯, 去左食壽司, 自日本地震後, 好耐都無食壽司啦....


IPHONE影, 爆晒光....



本來想去買CAKE, 但真係太飽啦, 所以去左K-11既PAUL LAFAYETTE, 我買左MACARON, KENNETH呢個CHOCOLATE怪就買左CHOCOLATE CAKE....



YUMMY ~



雖然只係行下街食下飯, 但我希望我地幾十年後都可以咁SWEET咁行街食飯!!

9 comments:

  1. So Sweet!
    我大日子d相仲未揀晒呀.........
    [版主回覆06/29/2011 13:52:00]因為成日畀家人問我d相攪好未, 問到我都唔好意思呀...

    ReplyDelete
  2. 你都好勸力WO..我到宜家都未有"的"起心肝揀相 ,
    又係果句返工已經對住個MON, 放工返去又想HEA下..I AM 懶人..HEHE
    [版主回覆06/29/2011 13:52:00]係呀, 老公話我對mon多過對佢... haha...
    所以blog都寫少左....

    ReplyDelete
  3. 我都諗緊好唔好買家d photobook coupon, 大日子後整番本BD的photobook, 但又怕自己懶, 買咗唔想整
    by笨豬小慧simple
    [版主回覆06/29/2011 13:49:00]家人好多唔知咩係photobook, 當佢地見到時個個都讚, 仲話好過晒相, 輕d,排版又靚d... 不過真係要用好多時間, 但係part of the memory, 好值得整呀....

    ReplyDelete
  4. 我之前買左d photobook coupon, 而家半年後都dick 唔起心肝整呀...
     
    會唔會post photobook d 相出黎呀?
    [版主回覆06/29/2011 13:46:00]會呀, 不過想整晒先一次過post... 定係post住一兩本先呢? (我都買左好多coupon呀!)

    ReplyDelete
  5. 我老爺都係咁,一提起婚禮都覺得我0地攪得好好。 仲好開心. 我搵0左幫我影相0個間店幫我整相簿。 不過,要係 幾千張相當中揀 百幾相出來,都唔容易。 我都揀0左幾個月。 你好勤力o ... 可以有時間寫blog 同 整相簿。 相比下我覺得我太lazy o.
    [版主回覆06/29/2011 13:44:00]因為成日畀家人問我d相攪好未, 佢地好心急... 問得多我都唔好意思呀... 咁o岩之前又有團購photobook... 你老爺有無催你晒相呀???

    ReplyDelete
  6. 咁樣證明你地兩個籌備婚禮時的努力及付出....不只兩口子一世難忘....更令親戚們都印象深刻嘛~~~
    [版主回覆07/01/2011 01:10:00]真係不枉我付出咁多呀... HAHA....

    ReplyDelete
  7. post住一兩本photobook 來睇下la...期待ing..hehe
    [版主回覆07/01/2011 01:04:00]好啦, 出左POST啦...

    ReplyDelete
  8. 小心身體呀~

    ReplyDelete
  9. 我都好鍾意食"PAUL LAFAYETTE" 你地一定會幸福到老~

    ReplyDelete