Sunday 19 June 2011

大日子紀錄(8) - 馬灣公園婚禮準備

2011年2月26日1300


這部份一直是我最擔心的, 也是我們最緊張的時刻...


所有進入馬灣公園的車輛都必先登記拿准許證, 我在婚前都已辦好, 不過要千叮萬囑家人們當日記緊把准許證交到司機手中, 否則車輛不能進入而家人便不能出席我們的婚禮!! 當日我安排了一輛24座給女家家人, 一輛50座給男家家人, 一輛24座給兄弟姊妹, 還有一輛花車和一輛私家車 ... 幸好所有車輛都安全到達!!


天氣是戶外婚禮最重要的, 這天天氣十分好, 早上還有點涼, 但下午因有大大個太陽, 十分WARM (穿上西裝的男士們還有點熱), 實在是十分感恩!


婚禮在2:15開始, 這麼早到來是因為要SET UP 和 REHEARSAL....


我們到達馬灣公園時, 負責人SOMAN已在播我之前寄給她的CD, 聽到舒情的英文歌, 看到整個美美的場地, 加上藍天白雲, 我的心情十分興奮!!!



 



選擇了馬灣公園進行婚禮是我整個大日子最明智的決定, 每次看照片/VIDEO都覺得馬灣公園真的很美很美, 加上朋友親人們大讚, 在這地方註冊結婚, 真的今生無悔!!


馬灣公園有基本DECO, 完全不需找佈置公司...




而且一點也不馬虎....



場地有100個座位, 地方很大, 足夠小朋友們走來走去, 很舒服開揚...


中間的MARQUEE便是我們準備REFRESHMENT的地方...



新娘新郎和各單位REHEARSAL (我是穿便服REHEARSAL的, 不便拍照, HAHA...), 其他人就負責SET UP RECEPTION和REFRESHMENT AREA...


看到背面的青馬橋嗎?



姊妹們細心的砌了這個CUPCAKE TOWER



SO NICE ~



SOMAN為我們準備了羽毛筆, 戒指枕和誓言... 不用我們操心....



這時其實我已躲進化妝間, MUA要為我轉造型和換上婚紗了....


2: 10, 大部份親友到齊了... (太陽伯伯熱情的跟我們打招呼, 好晒啊!)



MC 是我靚靚的姊妹P小姐... 提醒賓客婚禮快要開始了, 可以就座....



律師 (婚姻監禮人) 是梁景琨律師, 一早就準備好了....


梁律師是馬灣公園安排的, 他真的是一位十分好的證婚律師! (之後開POST介紹)



台的旁邊有個大閘, 我們便是由這個美美的大閘走出來....


我和KENNETH, 還有花仔花女已在閘後準備好了....



人生最重要的時刻要開始了.... 好緊張啊.....


(待續)


 


Previous: 大日子紀錄(7) - 花園留影

6 comments:

  1. 噢....期待下一篇呀!!
    cupcake tower好靚.....好美味咁呀~~~你同你老公仔既Q版公仔好似你地本人呀....畫得好似....
    [版主回覆06/20/2011 21:52:00]係呀, 我婚後第一篇講既就係Q版公仔, 第二篇就係CUPCAKE TOWER, 真係好鍾意佢地呀....

    ReplyDelete
  2. 好期待再post呀... 馬灣真係好靚呀,好啱行禮呀!!不過貴唔貴呀??
    [版主回覆06/20/2011 21:50:00]少少貴啦, 不過個場咁靚咁大貴D都應該既....
    價錢可去: http://www.mawanpark.com/chn/wedding_mw.php

    ReplyDelete
  3. 都係睇你blog先知馬灣有wedding service呢! 場地好靚啊! 比室內證婚開心好多~!
    [版主回覆06/22/2011 21:05:00]THX, 我都好鍾意戶外證婚^^

    ReplyDelete
  4. 馬灣公園原來咁靚咖~可惜地方唔太方便 (我本人住元朗)
    我本身都想搵露天的證婚場地..不過男友唔肯..
    佢煩天氣唔好, 之後安排會好麻煩..
     
    [版主回覆06/29/2011 13:58:00]我地都係由元朗出發架... 其實好近, 一上青馬橋就到, 唔使半個鐘! o岩晒新界人架...佢地有後備場for落雨, 而且唔太大再都會加marquee, 都ok架...

    ReplyDelete
  5. 莎拉蛋糕Sarah Cake2 July 2011 at 18:57

    個證婚場地好靚呀,,,,你個cupcake tower好"得"呀!!!!成個scene可以話perfect!!!
    [版主回覆07/03/2011 01:13:00]thx, 我真係好鍾意呢個場....

    ReplyDelete
  6. 你好,你的相片好靚呀, 我下年會結婚, 3月或者5月,重未定..但我同bf睇咗你的相之後都好鍾意馬灣, 不過就係怕落雨,你當時有無諗過如果落雨會點樣安排?? 我地又想以雞尾酒的型式舉辦,不過佢web site入面好似搵唔到價目表, only有借場的價錢, 你知唔知雞尾酒會的資料呀??
    我都比你的cupcake吸引住, 不過佢個網站話暫停訂購..好失望呀,其他公司都超貴,呢間真係又平又靚呀,佢有無門市架?? 我覺得你的所有安排都好正呀~我而家好煩,好多嘢要準備~
    [版主回覆01/04/2012 01:12:15]多謝你讚賞!落雨嘅時候馬灣公園會提供帳篷,如好大雨會有個後備地方但當然就冇咁靚啊,雞尾酒會我無資料因為我當時無要到佢個package,係自己準備食物,因我有擺酒唔需要太多食物。我建議你可以約睇場,佢就會俾啲資料你嫁啦,又會帶你睇後備場,睇完之後先決定都未遲,而且約左睇場佢會pencil mark 左個期俾你先架。cupcake之前係旺角家樂商場門口果間雪糕店係有代售,我個時都係果度落order你可以去問下

    ReplyDelete