Monday 25 June 2018

2018石垣 - day 1- Fusaki resort,舟藏之里,屋酒屋,西松屋

18-4-2018
終於可以再一次一家四口去旅行啦

晨早7點幾機,細佬momo喺的士瞓到去機場
阿包哥哥就一起身已經好興奮!

不過出發前有少少驚險,前一日學校老師突然打畀工作中嘅我,話阿包畀小朋友撞到壓住左隻手受左傷,用唔到力,因為知道我地第二日去旅行,就叫我地最好去睇醫生。

我同老公本來都請左下午假,我地去學校接佢時覺得應該無乜野嘅,我就去左剪頭髮,老公就帶佢去睇鐵打。原來阿包個手踭胶位移左位,醫師幫佢full藥時佢痛到we嘩鬼叫,而且嚇怕左佢,仲要用三角巾包住固定位置,個感覺就係乜咁嚴重呀?!不過醫師開左幾日藥,話可以照去旅行,晚上full藥就得。

個仔受傷,行李又未執好,媽媽我歸家心切,一整完頭髪就飛奔返家,點知就仆左喺條街到!痛到我呢…咁大個人都未試過仆得咁傷!忍住痛搵的士返屋企!返到去先發現手踭,膝頭,腳掌都損晒,仲要係成塊皮甩左嗰隻!痛都唔緊要,諗起去到石垣落唔到水就好down!而阿包,佢其實都唔太痛,只係佢心情唔太好…

好在第二日,我地都好順利去到機場,但個boarding gate好遠,搞到勁趕,得阿包代表影相。但佢成日都唔肯用隻左手,好搞笑,好彩唔係整親右手!

機程好短,係等飛嘅時候好難挨,又唔郁得,又唔可以用電話,唯有出動零食放題!上到機無耐兩個小朋友都恰著左,不過好快就落機了。

一落機,天氣勁好呀!holiday mood 返晒黎!
我地行去斜對面搵租車公司shuttle bus,去攞車啦~石垣超hea自駕遊開始!哈!


頭兩日入住fusaki resort,點知去到未可以check in,我地就先去食lunch

舟藏之里

石垣好多餐廳唔開午市,所以一早搵定餐廳
呢間環境好好,有tatami啱晒小朋友!
但momo就好曳,周圍搞搞震,都係high chair 好啲!











食完lunch就攞房啦~
間房好大呀!兩個小朋友走來走去勁開心!

之後我地就一齊眠一眠,哈!

瞓醒後同兩隻沖個涼,就去食晚飯







揀左間居酒屋,又有tatami,啲食物都好啱小朋友,大人又有魚生。
あだん亭

但細佬唔知點解有啲扭計,為左唔想嘈到人,出動double奶咀!媽媽之前入定巧虎落ipad,以備不時之需!好彩食物一到,momo就正常返!









食完飯就去西松屋同supermarket入貨!呢對包超拖鞋,佢一著就唔肯除,媽媽唯有乖乖畀錢!媽媽喺西松屋買唔少野呢!





No comments:

Post a Comment