Sunday 10 February 2019

2018石垣 - day 4 - 下雨天,kids club,shopping day

21/4/2018

呢日一起身開窗就見到落雨T_T

去食早餐先,都幾多野食,但momo又唔食野,成日要走……

石垣Club med得一個餐廳,早午晚三餐都喺呢度,雖然menu日日唔同,但都有點悶呢!
而且間餐廳雖然大,但都好嘈,momo每次入去都好唔鍾意,成日要走,唉!


本來想阿包去kids club,有哥哥姐姐湊佢,但內向嘅佢又唔肯跟人!

返到房又同老公嘈左幾句,只能說豬隊友真係無得救,我真係驚我有一日會被激死!

下雨天,我地就去kids room兩間房玩
好老實,真係無乜嘢玩!都係啲好bb嘅玩意





玩完又去bar度飲下嘢



呢杯叫magic island ,專整畀小朋友扮 cocktail 架!但好甜下!


之後返房休息一陣就食lunch
食完lunch仲係落雨,老公就提議出去行下
好彩係自駕,落雨天喺clubmed都唔知做乜!
但都要揸返30分鐘車先出到去

我地去左birthday買小朋友野,同去 supermarket 買零食
媽媽我太投入買野,無影相呀!
Birthday買左玩具,衫,涼鞋!
去supermarket主要買麵包蛋糕,因為momo喺clubmed食得好差!


上面呢隻雞蛋布甸好好味!

上到車,momo又瞓左

夜晚又係clubmed食,momo食得好少
好彩我有帶bb即食粥同有啲麵包

食完晚飯,我彩有啲玩具畀啲仔玩
阿包話:媽媽你下次搵間大啲嘅酒店啦=_=


No comments:

Post a Comment