Sunday 10 February 2019

2018石垣 - day 5 - 游水,川平灣玻璃船

22/4/2018

之前嗰日落左成日雨,呢日一打開窗係大大個太陽!阿包一早起身,爸爸就同佢去食早餐,而我就選擇同momo瞓多陣!

到佢地食完返來,阿包就話要換衫游水,而我同細佬都醒了。阿包同爸爸先去玩水,我同細佬換好衫,就先去bar度攞啲小食同飲品。喺club med係唔會餓親嘅!

前兩日momo都食得好差,呢日佢終於變返正常啦!明明已飲早奶,都同我一齊食呀食!


(睇真啲我對腳,就知我卜到好傷!)



有個小朋友,喺泳池邊一路食一路行來行去
又睇雀仔,心情大好!


哥哥玩玩下都上水食下野


Momo繼續食呀食


食夠就同爸爸玩水,媽媽我受傷落唔到水



Momo明顯比第一日enjoy多了!



食完換好衫,就到食飯時間了

明天就離開了,餐廳個景其實好靚
趁機影多啲相先!



Momo游完水好攰,有點眼瞓了,要食奶咀



結果momo係未食lunch就瞓左
不過因為佢食左好多小食,無食lunch都ok,晏少少補支奶就得,反正佢都好似唔鍾意呢間餐廳!

之後我地就去左川平彎坐玻璃船睇魚仔
揸車去只係15分鐘


去到是旦搵間船家,最快開船嗰間
Momo 一落到沙灘勁鍾意玩沙!


好快就上船,中間有個玻璃窗睇魚



初初兩個小朋友都好興奮嘅,但睇睇下已經覺得悶啦!


細佬少少扭計,唔肯坐定定


無聊自拍^_^!


落船時天陰陰,開始風雲變色


想畀兩個小朋友玩下沙都唔得
怕會落雨


個景好靚呀
相信天氣好一定更加靚!



無得玩就去食雪糕啦!
兩個小朋友當然開心啦!
呢度有兩間雪糕店,仲有啲餐廳,但我無詳細睇



呢架就係我地租嘅車仔
十分之抵租!


返到去兩個仔都瞓左,媽媽我難得有點時間,去左沙灘hea下,又去bar攞啲drink 同snack,真係好舒服呀!可惜一個鐘後老公已急call,兩個仔醒左見唔到媽媽扭計!


呢日係最後一晚喺石垣,也是最後一晚喺club med。最後一晚,momo終於唔抗拒間餐廳,肯食野了,仲食左好多!


哥哥呢幾日就好叻,餐餐食好多,不過仲飲左好多汽水同食左好多雪糕囉……


Momo肯食野,媽媽我都有安落茶飯食,終於得閒影下相!



其實晚晚hall都有表演,但初初覺得好嘈,唔太啱我地小朋友,呢日最後一晚就去睇下


真係估你唔到,兩個仔high到不得了 (≧▽≦)


Momo仲想上台添呀!


第二日要返香港了!


No comments:

Post a Comment