Thursday 31 May 2018

包包4yr & momo 1yr Outdoor pictures by Coochichi

呢一輯相已經係半年前,
而家睇返我都覺得好鍾意!
 影過咁多次outdoor,都係最鍾意呢個攝影師!
 上fb search coochichi photographer就搵到
唔係廣告,係真心推薦!

攝影師好識氹小朋友,我兩個仔張張都有笑容。而且佢一啲都無趕收工,影到兩個仔無晒電!
唯一唔好嘅係成兩個月先收相
























7 comments:

  1. 影得好靚呀, 媽媽你生左兩個都仲咁瘦咁靚, 肥人表示好羨慕呀!

    ReplyDelete
  2. great pictures 我老公唔多鍾意影相,我自己就好想影多D, 羡慕你老公陪你!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我老公都唔鍾意影相架,平日都好少影相,就算影都唔會靚,所以更加要請人影呢!我話你唔影算,我同兩個仔自己影!咁佢就會影啦!haha

      Delete
  3. 影得好靚好自然呀~

    ReplyDelete
  4. 請問邊一間呀?好靚😍

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorry 宜家先睇到,係coochichi, 你fb search 就見到,佢好full booking 架

      Delete