Friday 6 October 2017

出走澳門兩日一夜遊

已經係係7月嘅事,寫左兩個月都未寫完~

早前,細佬瞓得差又食得差搞到我好大壓力,又冇覺好瞓,突然有個想法,好想好想休息一下!本來打算去台灣行一行,但係睇過假期機票酒店 又覺得好唔抵,結果就選擇咗去澳門。本來諗住自己同朋友去嘅,但係又放唔低包包,兩個媽媽又覺得澳門好多嘢啱佢地玩喎,於是就帶埋小朋友去。

多謝寶品媽陪我癲,雖然只係得兩日一夜,叫做都休息咗叉下電,包包仲有寶品陪佢玩,兩個小朋友開心到不得了!




一落船我哋就打的去科學,同心心樹影張相先!



兩個小朋友大咗,好多嘢都啱佢哋玩呀!相比香港嘅科學館,雖然呢日係星期日,但都少人好多大好多,好玩好多!







因為少人,扮工人呢度仲無冇時間限制,玩到佢地肚餓先肯停!








有伴玩,真係玩咩都開心!


玩水唔少得!





玩咁耐,兩個都肚餓啦!科學館唯一餐廳就係麥當勞!


我地住holiday inn,check in 都排好耐,好多大陸人!

跟住我地就四個一齊午睡,爽!


起身就去玩水,天有點陰,玩一陣就上房沖涼,去食晚餐啦







包包好肚餓,食左好多!



飯後就上商場頂樓睇玩具,無錯係睇咋,哈哈~




之後就喺地下counter買下澳門手信
兩個小朋友見到變色水池,勁興奮,好搞笑!


之後就上房訓啦~兩個又玩一餐!



呢晚媽媽我終於可以一覺瞓天光,但習慣早起,一早自然醒了。
第二朝兩個睇風景,其實係睇下有無得游水!
好可惜,三號風球呀!


換好衫就去食早餐

住holiday inn就係為左呢個夢工場DreamWorks早餐!






開始前拿拿聲食啲野先,其實都好多選擇,不過唔得閒影



包包第一次食,可能音樂好大聲,史力加又有點恐怖,包包有點驚同不安,仲有少少鬧情緒。



寶品唔係第一次,就好開心,仲自己上台玩添!



好在之後見到慌失失公仔,開心返!



包包勁驚史力加,哈哈


其他大公仔佢都好鍾意


最鍾意panda,雖然佢無睇過功夫熊貓



排隊影相時又玩下先



呢隻dragon真心有點恐怖,唔明白乜有人鍾意架??


佢話第二最鍾意貓貓



食完早餐,見到天文台話掛8風,無得去playhouses,要提早返香港。
真有點失望,但兩個小朋友都無扭計,因為佢地勁驚返唔到香港,哈哈!

走前又見到公仔又影下相




澳門新碼頭好大好新!


返到上環仲食埋壽司先走,結果要打的返屋企!


雖然好短嘅兩日一夜,兩個媽媽都覺得無爸爸喺度ee oror,玩得好free,哈哈!唔知有無機會出走遠啲?(機會好微,唉~)

3 comments:

  1. 正呀, 近近地都可以玩得好開心~ 我覺得同個仔去玩, 好似一齊拍拖咁, 2個人o既回憶, 感覺好特別~!!!

    ReplyDelete
  2. 短短2個幾月, 點解我覺得佢哋依加個樣又大個咗好多~~ 雖然有時好攰好勞氣,不過一齊出去玩真係好開心! 無daddy管寶品更加放任~ ^^"

    ReplyDelete
  3. 心心樹影相好正呀﹗我下次去唔可以再路過,真係要專登安排時間去澳門科學館玩先得﹗

    ReplyDelete