Tuesday 10 October 2017

近況

艾利絲潛左水好耐,其實我無放棄個blog架,只係我實在太太太忙!兩子之母,放工放假都親自湊仔,連訓覺都唔夠時間,公司又忙!實在連少少時間都吱唔到出來寫blog!

基本上由七月開始已經好忙,嗰陣時細佬有濕疹食得唔好瞓得唔好,媽媽我都冇覺好瞓而且心情又唔好。到八月份,就到包包放暑假,唔係返工就係放假陪佢。八月尾就同兩個仔去咗沖繩6日,所以七八月份一有時間都用來上網做research plan行程,完全無晒啲時間!

旅行返嚟,好開心但都無左半條人命!跟住就到我家工人姐姐,做咗四年,要返鄉下結婚了,所以七月份開始我就努力搵新工人,搞手續,我自己direct hire,慳好多但又煩好多。好彩舊姐姐介紹佢嘅親戚畀我,而家新姐姐已經做咗一個月,感恩呢個工人都ok,但係整個九月就少不免有點唔放心,返工嘅時候會成日望下cam!放工又即刻卜返屋企!

跟住就到包包生日,同佢搞咗個小小生日會。包包之後就到細佬豬生日,佢兩個嘅生日雖然好近,但係細佬第一年生日,都希望畀佢一個屬於佢自己嘅生日會。之後又到國慶中秋,真係好多嘢做好多節,公司又望!而家叫做可以過返啲正常嘅生活(希望)!

黎緊我希望可以慢慢記錄返番啲blog (龜速地),特別係寫返遊記!






5 comments:

  1. 完全明白你嘅情況,我都係龜速追blog中,大家都要加油呀﹗

    ReplyDelete
  2. 我都係,雖然龜速,不過仲keep 住,大家加油,互撐呀~
    我都覺得時間過得好快好快....有左小朋友,時間勁快咁.....

    ReplyDelete
  3. 感同身受呀, 之前我都會密啲去睇吓大家啲BLOG, 依家進化到都好少上嚟喇
    所以你龜速反而會好啲呀, 太快我追唔切呀~~~~~
    而我.........係比龜速更龜速..........

    ReplyDelete
  4. 寫blog 係自己一個寄托同回憶,慢慢寫~

    ReplyDelete
  5. 我個blog半放棄狀態喇...一黎upload相太麻煩,二黎又唔鍾意用電話打咁多字...

    ReplyDelete