Friday 25 August 2017

Momo 9個月+ 10個月成長紀錄

又來雙月記……
呢兩個月真係好忙,又無得休息。9個月大嘅momo被濕疹困擾,搞到食又唔好訓唔好,媽媽我都冇覺好瞓,到咗十個月大,睇咗個醫生濕疹好返好多,但係包包哥哥又中咗手足口病,仲 傳染咗畀細佬,兩個小朋友輪住發燒輪住病,痴身到暈,我就係佢哋兩個好返之後,又病咗個幾星期,中間又有啲家事私事要處理,而家先叫做有啲正常生活 。


睇醫生嘅時候有磅過,都係8.5kg左右,呢兩個月都冇乜重,食唔好訓唔好,瘦咗好多呀,相比哥哥嗰陣時真係冇咁好肉。


食方面又係麻煩, 依然係瞓咗覺先肯飲奶,但係就畀哥哥嗰陣時飲多啲,飲到7安左右。而家已經兩固體三奶,食粥仔時好時壞, 鍾意食嘅就食到 唔鍾意食嘅就食兩啖唔食 都係食得唔多,我覺得佢係比較細食嘅bb,但係食水果食零食咁佢就好鍾意好為食,但我覺得佢食方面嘅態度好過哥哥,已經好安慰,最緊要兩個健健康康!


瞓覺方面好明顯瞓得少個哥哥,十個月大已經 每日只係瞓兩次nap,到咗夜晚明明好眼瞓都唔肯瞓覺!朝頭早一有陽光就好易醒,所以我要用條毛巾遮一遮張bb床,無咁光,如果唔係我就冇覺好瞓,佢晨早七點幾就會醒架!

牙齒
一隻牙都未有呀 不過我都唔心急嘅遲早會出嚟

認知
可能因為有哥哥 學嘢真係快啲

  • 好早已經識聽自己個名,而家同佢講嘢覺得佢好多都聽得明
  • 屋企啲公仔dog dog, rabbit, panda, monkey, peppa pig都聽得明,特別鍾意 monkey
  • 聽到音樂聲會un un下,好可愛!
  • 開始咗 separation anxiety,見到我就一定要我抱,如果唔係就喊。另一個就係工人姐姐,如果我唔喺度佢就會痴姐姐
  • 好快已經識得揮手 拍手,嗰時哥哥成一歲都唔肯做


行為
越大個就越有個性,也越嚟越曳

  • 爬高爬低,相比哥哥嗰陣時活躍。
  • 成日同哥哥爭玩具,最鍾意玩哥哥玩緊嘅玩具。
  • 勁鍾意揸車同踢波,人仔細細已經要坐電動車仔 ,三輪車又唔玩 
  • 未學行就學人踢波 
  • 雖然9個月先識爬, 但係好快已經識得四腳爬爬唔再腹爬,仲爬得鬼咁快添 
  • 宜家十個月大,識得自己起身,扶住梳化邊行 ,我諗應該會好似哥哥咁一歲左右已經識行喇


包包其實都算係一個好哥哥 本來佢都好錫細路㗎,但係細佬而家成日同佢爭玩具,又成日霸住媽咪,搞到哥兒宜家都有啲妒忌,對細佬一啲都唔客氣,仲成日鬧細佬添。細佬又好搞笑,佢就算哥哥鬧佢佢都會繼續撐架,一啲都唔野小!

睇來呢兩兄弟都會爭嘢爭到大!

9個月時濕疹最勁,見到都心痛


有得出街就開心


喺天台玩水,第一次有少少驚


哥哥就最鍾意玩水


上個月先剃頭,啲頭髮生得幾快!


買左架豬仔車畀momo


但佢鍾意哥哥架車多啲O_O

唔識揸都要霸住


父親節飯
愛笑嘅momo好搶鏡


星期日去街街,原來我好少同momo合照


粥仔食得唔多,水果就好鍾意


做哥哥嘅乘客:D


你真係好可愛呀~



9個月就要企


父親節cake


濕疹仲未好:-(


9個月大啦~
(好難影相+_+)


最愛波波


四腳爬爬


被哥哥傳染>_<


10個月大啦~


哥哥都搶下鏡先!







呢個細路仔真係有蠱惑誘搞笑好鬼得人鍾意,不過媽咪都希望你哋兩個相親相愛啦!

5 comments:

  1. momo 好似爸爸呀~ 希望MOMO D 濕疹快D好返哂啦~!!!

    ReplyDelete
  2. 聽到momo濕疹好返好多真係好,要keep住白白滑滑呀唔好再令媽媽擔心﹗

    ReplyDelete
  3. 濕疹真係麻煩,希望momo 快D 好啦~

    ReplyDelete
  4. 好可愛呀,而且勁得意,張張相都笑,叻仔呀 ^^
    係啦,濕疹快d 好返喔momo ^^

    ReplyDelete
  5. 細佬好似爸爸
    一人似一個, 媽媽叻叻呀

    ReplyDelete