Thursday 19 October 2017

包包4歲生日

去完旅行返嚟冇耐就係阿包生日 (包包大了,改口叫阿包),所以都冇乜時間準備生日會,本來包爸話買個蛋糕算數,但係我話你知唔知生日會對小朋友幾重要!等左一年,個個小朋友都有生日會而自己無係咩心情?!

所以,再簡單都要搞一個!(反正都係我搞)


嗰一日係平日,就喺晚飯嘅時候同屋企人一齊搞咗個好簡單嘅生日會。因為無時間準備,大部分食物都係叫外賣,只係整咗啲雞翼同埋啫喱。啫喱係包包親手整㗎,媽媽我都有淘左啲簡單嘅 佈置,一放工就卜返屋企準備。阿包喺樓下玩,到佢上來見到嘅時候都超開心呢!






就連蛋糕,我都有問佢想要咩蛋糕
本來話要巴士,但巴士蛋糕太大個了,佢就話咁要小巴啦!個製成品好靚呀!佢見到時真係嘩一聲!裡面仲係佢指明嘅士多啤梨蛋糕。






唱生日歌吹蠟燭時間


大個左,但仲係咁怕羞,個樣有點靦腆呢




呼~













細佬有得睇無得食,慘慘 :P










I love my boys!




夜晚瞓前,阿包話媽咪我今日好開心呀,我即刻畀個眼神包爸,堅持搞生日會係無錯嘅!你快樂所以我快樂,能力做到嘅媽媽都會為你做!


呢一年來,多左細佬,陪伴阿包嘅時間少了很多很多,特別係呢兩個月,因為細佬識爬識行,開始痴住媽媽,會同哥哥爭寵爭玩具!


哥哥也由原來非常愛錫細佬變得唔鍾意細佬。仲話要送細佬畀人地,行為上也較反叛。媽媽我當然明白佢心情,但奈何時間有限,只能多同佢傾計。而星期六就全日陪佢上興趣班。盡量用行動話佢知媽媽嘅愛一點都無減少!

希望待momo細佬長大一點,兩兄弟能多點互動,相親相愛吧!

6 comments:

  1. 包包... 唔係.. 應該阿包, 大個左好多呀!
    Happy Birthday to 阿包!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝ee, 我有時喺屋企都叫佢阿包架

      Delete
  2. 包包生日快樂!! 我記得自己細個時,開生日會前幾日已經會開心到瞓唔著, 所以生日會對小朋友嚟講真係好重要, 唔一定要奢華, 簡單但係有被重視的感覺, 已經好開心~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀~佢一個月前已經日日問自己幾時生日!佢真係會開心到瞓唔著!

      Delete
  3. 包包, 生日快樂! 個蛋糕好靚呀。
    我都覺得生日就算幾簡單都好,都一定要做~

    ReplyDelete
  4. 阿包,生日快樂﹗(姨姨好唔慣改口呀)
    個生日蛋糕連姨姨都睇到嘩一聲,真係好靚好吸引呀﹗
    有仔仔一句好開心,媽媽再辛苦都值得

    ReplyDelete