Friday 6 May 2016

2016九州之旅day 7 - 回港 + 後感

呢日我地坐12:00機, 所以基本上係無行程

吃過早餐就坐的士去機場(因之前一晚已還車了)


去到機場仲有好多時間,禁區內有手信店有小食店。把握機會食雪糕!



原以為機場無野食,帶左麵包畀包包上機食。原來有烏冬買! 但我個象印喺寄倉行李,食烏冬好過食包,唯有急急餵佢食幾啖先上機。如果可以帶上機先餵就最perfect! 

呢個小朋友堅持要幫我攞手信。


上機無耐就睡了
醒來時面紅紅的

現在影相叫佢笑,就會露出呢個醜怪樣,究竟邊度學架????


包包話好鍾意搭飛機啊


下面係某啲戰利品

價錢都忘記了,只記得好抵!


動物園買嘅figures


包包第一套火車
自此愛上
我喜歡tomy多於thomas,簡單唔花巧,最重要係無咁多花款就唔會咁易流血不止


熊本城買嘅綠茶,老公話好香


Tru買,唔使hkd200,好抵,留待包包k1用


香椎商場,件褸仔好型架,特別買大少少下年著


後感

呢個旅程係幾圓滿! 去左好多地方,最鍾意動物園,溫泉酒店同著和服。
包包也好記得呢次旅程。問佢坐飛機好唔好,佢會話好,去日本! XD
最攪笑人地話親佢件衫或鞋靚,佢就話日本買架!
但7日真係極限,包包都有疲態。
下次去旅行真係唔知幾時lu

3 comments:

  1. 好羨慕,唉,我都好想住果間酒店,但係真係好驚,驚半夜地震,其實今次去都好鬼驚!哈哈!
    包包咁細個就識講係日本買,問Anki 有無去過,佢話自己無去過!

    ReplyDelete
  2. 好羨慕,唉,我都好想住果間酒店,但係真係好驚,驚半夜地震,其實今次去都好鬼驚!哈哈!
    包包咁細個就識講係日本買,問Anki 有無去過,佢話自己無去過!

    ReplyDelete
  3. 件褸真係好型喎,期待冬天見到包包真人示範^_^

    ReplyDelete