Wednesday 18 May 2016

戒片大行動 - 2y7m

一到夏天,就係戒片好時機。
講到戒片,學校真的幫助不少。
我一向沒有刻意同包包戒片,一來係冬天,二來我相信到佢physically ready 就好易戒。

包包返n班後,雖然有著學習褲,但miss都會鼓勵小朋友去廁所weewee。初初係無野出架,但好快就wee到,後來仲會主動同miss講要weewe,miss 都讚佢叻叻。而喺屋企,早晚都肯去個尿兜仔wee,但其他時間都有著片。其實我有試過幫佢著底褲仔,但佢堅持要著片囉~

到天氣開始熱,miss 話要換夏季校服,而且唔可以著片返學啦~ 果然老師講一句好過我講一百句,即刻肯著底褲仔!

媽媽我其實去日本時已買定4條靚靚嘅戒片褲
但因為價錢唔平,同埋諗住佢一日瀨幾次,所以又去永安買左半打普通底褲仔,不過都有買返佢最愛嘅車車圖案。


唔知係咪戒片褲厚身啲熱啲,包包居然鍾意普通底褲仔多啲!

露下肉腿先 XD


已經戒片3星期(只係訓覺同出街著片),結果係出乎意料地順利! 
暫時只有2次瀨左
1次係第一日戒片,唔記得自己無著片就瀨左
1次係午睡後換返底褲仔,又係唔記得自己無著片
之後每次換返底褲仔,我都會再提佢你無著片片架,去weewee記得同媽媽或者姐姐講呀!

而返學更加一次都無瀨過呢!

去街街,佢都會開口話要weewee,但有時佢唔想去廁所,就會話要weewee落片片度。

反而係poopoo需要多少少時間適應,頭兩三日去廁所都poo唔到(我地無用potty,直接用小童廁板加腳踏),話要poo落片片,但好快都成功了。我同爸爸都大力稱讚佢,又話畀全家知佢好叻叻,所以佢自己都好開心,好有成功感。


而訓覺就應該要多少少時間,因為包包飲好多水,間唔中訓醒條片係乾,不過我都唔急,相信佢自己ready就會戒到!

這媽我已經覺得包包好叻啦~

之不過呢個麻煩包,下下要自己揀底褲囉~

20 comments:

  1. 包包好叻叻, 做得好好!!

    ReplyDelete
  2. 應該好快完全戒到,包包都已經算叻仔!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 希望keep住咁叻,快啲連出街都唔洗著!

      Delete
  3. 好叻仔呀! 由佢貪靚一下啦, 起碼唔駛再買片 :P

    ReplyDelete
  4. 好叻呀, ET仔就poo poo 可以,wee wee 就未得

    ReplyDelete
    Replies
    1. ET仔仲細,慢慢來吖
      可以poopoo都好叻!最憎換屎片呢

      Delete
  5. 包包叻叻,我都係咁話,只要小朋友ready其實戒片好快好順利呢!

    ReplyDelete
  6. 包包叻叻呀,睇嚟好快就戒片成功

    ReplyDelete
  7. 教佢去小便係企喺度定坐喺度會好D 呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 男仔最好企啦,我淘左個青蛙仔尿兜畀佢架

      Delete
  8. O仔都開始戒了。始終九月番K1,要在上學前戒左去。
    SO FAR都OKAY,但有時都會走唔切呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 包包有時掛住玩都會好急好急先去,試過底褲未除晒就痾左

      Delete
  9. 好鍾意包包個背心look, haha

    ReplyDelete
  10. 包包叻仔!! 我仔都剛剛戒左片啦。
    之不過呢個麻煩包,下下要自己揀底褲囉~<<<<<<<<<<<<<<<<<我仔都係,成日要揀THOMAS......

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我搵唔到thomas 呀,到最近先見到有代購! 底褲仔公仔真係好緊要呢!

      Delete