Monday 25 April 2016

2016九州之旅day 6 - 和服體驗, 香椎TOYS R US, 最後血拼

2016年1月7日

呢日喺酒店食完早餐就出發
包包愛上搽牛油……


呢日係我期待好耐嘅和服體驗,也成功遊說兩個姑媽同我一齊玩!

OPEN HEART 和服體驗
另可FB 自行SEARCH
一定要book呀!

因為我地有3個女人,著衫set頭都搞左好耐
呢度好細,唔似大阪嗰度啲人咁快手
啲員工好nice呀
不斷同包包玩,媽媽我完全唔使擔心佢
所以最快搞掂嘅就係包包

個個ee都不斷話佢kawaii
我都忍唔住,我仔真係好可愛呀~



我係最後一個搞掂嘅人,因為我個頭真係set到好“行”! 可能我頭髮又長又厚,set完覺得個頭大左好多 XD

朋友話唔好簡太素色,影相唔靚,所以我揀左呢個深粉紅色和服。其實近看比遠看更靚,個pattern 係好有層次。


出發去太宰府之前,喺門口影下相先!


我知,應該zoom近啲,但太趕時間了



駕車去太宰府大概20分鐘。但carpark遠啲,老公先放低我地去泊車(老公唔肯著和服呀)

太宰府係專for祈求學業嘅…… 其實我地志在影下相

入口係表參道,有好多手信店


沿路見到好幾間賣梅枝餅,其實就係熱嘅豆沙餅。天氣凍,聞到的確幾好香。
包包開始眼訓,心情麻麻。
我地入左一間店內午餐,門外正正有賣梅枝餅,買左一個畀包包食。我咬了一口,幾好味,包包食晒成個。



但係之後包包開始扭眼訓,唔肯食飯之餘仲淨係要我抱。我地食牛肉飯呀親子丼之類,幾經辛苦我先食到幾啖飯。其實幾好味,但我真係無手影相。

食完飯就行太宰府,呢個仔淨係痴住我
仲扭計要食奶咀。


之後就奶咀不離口,一攞佢奶咀就喊






著住和服嘅我成日踎低安慰佢。


呢日佢早左起身,我地幾個set頭又用多左時間,攪到失預算。其實我知佢好眼訓,但我又真係好想好想同包包影多啲相。所以勉強影左少少先放低佢喺車仔度訓。最深刻嘅係,包包只肯畀我推佢,爸爸推佢就唔肯訓。我就著住和服,細步細步咁推佢。諗返都覺得尷尬。

好快包包就訓左,我地幾個就慢慢行。
而其實著住和服,想行得快都難。

呢度係求學業,得包包係“在學”,所以都買左個學業符畀佢。


再周圍影下相。








其實天氣都幾凍,但我地貪靚,無用披肩




呢度個環境,著和服影相真係好夾,可惜無帶相機



離開時已變得天陰,真係好凍


我覺得皮膚白的,其實選粉色都不錯
我自己就覺得我件和服有點太深色
另外set頭好緊要,無set頭真係好似格格不入。而我個頭……,因為要湊包,之後個頭好似散散地! 可以嘅話個頭簡單啲好。
另外就點都要化少少妝,如果唔係會好似阿嬸!

包包一直睡到我地還衫時,因為要幫佢除衫所以整醒左佢。上車就即刻畀啲麵包佢食,無食lunch一定好餓。

呢日另一行程係去tru掃玩具

香椎TOYS R US
〒813-0016 福岡県福岡市東区香椎浜 3-12-1
イオンモール香椎浜2F
TEL: 092-673-6311


包包去到超開心,仲同日本小朋友玩。
買左tomy火車畀包包,仲有水壺呀,碟呀,零食,毛巾等

之後發現呢個商場好多野行,最重要係價錢較平民!好多衫做緊sale, 我地幾個買左好多衫,連童裝都好抵! 買得好開心!

個商場有呢隻車仔,包包自得其樂,可以唔使理佢 XD


個商場仲有aeon supermarket 勁大間,我地掃埋零食就返酒店。

休息一陣就出發去食dinner , 最後一晚啦,緊係要食魚生啦~ 我地去左博多city下面條食街,好多野食。

大人食魚生飯刺身,包包就叫左熟嘅壽司,但其實包包一向唔鍾意食壽司,結果食左兩啖就唔食搞搞陣。我忙於湊佢都無影相呀~
日本唔同香港,食壽司嘅地方無烏冬架,食烏冬嘅地方又無壽司…… 最後一晚,委屈下包包啦,返酒店沖奶畀佢啦~


食完飯又行一陣,一直以為博多city啲野偏貴,原來地下賣衫女裝嗰層又唔貴喎,碰啱on sale, 我地幾個女人又買! 老公就睇住包包!

估唔到最後一日咁多收獲!! 最後都不忘買雪糕畀包包食! 同埋買定麵包畀包包聽日上機食!

18 comments:

  1. 著和服的包包真係好可愛啊!!!!!

    當然靚媽就著咩都依然咁省鏡啦~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嘻,多謝
      和包包一齊著和服,確係好難得嘅回憶

      Delete
  2. 著和服嘅包包真係好卡娃兒呢

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係去到邊都有人讚呢
      係食奶咀真係好醜怪呀

      Delete
  3. 包包媽好靚呀, 下次都等我揀深色D 先得~

    ReplyDelete
  4. 我都想同大爺一齊著和服啊。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 九州都好啱親子遊,又可自駕,去啦!

      Delete
  5. 包包和服look 好可愛!你都好靚呀!呢度d 和服好似靚d, 你幾點去到!我約左10:30,今次比Anki 訓包包先去!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我地book10點, 但喺酒店食左早餐先出發,又怕搵唔路早左出門

      Delete
  6. 唔講得笑,著起和服嘅包包真係可愛到暈

    ReplyDelete
  7. 和服包包 KAWAII!!!!!!!!!!!
    ET仔應該唔肯著...
    我上次又著又係自己著,老公打死都唔肯換!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我開始都怕我仔唔肯,但嗰度啲ee好好,喺咁同佢玩,佢又肯著

      Delete
  8. 包媽個頭真係好行呀,不過真係好靚,好似同包包影「結婚相」咁feel呀XD
    點解包爸唔著和服嘅?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實個頭ok架,如有染髮會靚好多。
      老公話著左成個阿叔咁喎……
      其實男人平啲架,好抵玩

      Delete
  9. 好套和服好sharp好靚呀!

    ReplyDelete