Wednesday 25 May 2016

2016 mothers’ day

母親節前的星期五,包包學校舉辦了mothers day party, 還邀請學生的媽媽們出席。由於包包學校是新校,以往都很少舉辦家長可參與的活動,所以這次我實在感到好開心興奮!!

那天早上刻意不讓包包知道媽媽將會到學校,如常送他上校車。10:30 到達學校,小朋友已standby! 見學校仲整左個好靚嘅mothers day backdrop! 咦,唔見我包包嘅?


原來pn班係第一組表演! 出場啦~
一向以為包包屬於細粒,原來喺班內已算大粒,被安排企第二排。
呢個傻豬,見到我之後係咁笑同偷望我
音樂響起,佢頭半首歌都好內斂,只係腳仔郁少少
但後半部我覺得跳得好好呀
對於過半班嘅阿呆,媽媽已經覺得包包好叻仔啦~HAHA~



表演完,老師安排學生拎支花畀媽媽



So sweet


之後就到k1 k2 k3學生表演
壓軸係幾位高年班學生唱a little love(世上只有英文版)


雖然包包無份唱,但傻媽媽我真係好感動,感動到忍唔住喊。
You make me cry
make me smile
make me feel that love is true
you always stand by my side
I don’t want to say goodbye
  
You make me cry
make me smile
make me feel the joy of love
oh kissing you
thank you for all the love you always give to me
oh i love you

真係唔敢想象如果包包唱我會喊成點 :p

之後就返課室,snack time


包包自己嘅位,張相好可愛!


呢日食cracker


最開心見到佢自己食野
(有睇開我blog 都知包包係唔鍾意食野架)
仲食晒tim


之後就做呢個親子art work, 留學校一星期風乾,可惜攞返時已經碎晒


仲有少少時間就free play
我發現小朋友佢地都無咩交流
但都叫有秩序


放學啦,仲有之前已做嘅art work送畀媽媽


之後我地就一齊坐小巴回家
對於好少坐小巴嘅包包不知幾開心

回家午睡後就去婆婆度同婆婆慶祝母親節
爸爸放工就join我地
夏天look出場!
坐西鐵好開心!


簡簡單單去左megabox


婆婆好錫包包架
話要去反斗城買玩具畀佢


但我一向教包包“睇”玩具就得
睇完就byebye,  下次再黎探佢地!
婆婆係咁讚包包乖呢


第二日去左媽媽咪咪嘉年華
仲帶埋兩個表姐仔!


明明上年玩得超開心
但自從上次喺黃金海岸玩彈床畀啲大細路嚇親之後就唔敢再玩!!
呢日只肯喺智樂個booth玩
所以我都無點影相啦~



星期日正日就只係簡單地過


要同呢個包豬影張正經相都難!


Happy Mothers' Day to all Mamas!

12 comments:

  1. 學校安排好好呀, 我估如果係我, 送花環節我一定喊到失禮街坊咁呀
    N班小朋友係好自我咁, 我曾經都懷疑係咪我個仔孤癖, 但見佢大大吓又好啲咁
    同埋學校好勁架, 我個仔都唔鐘意食嘢, 但喺學校又食得OK, 再一次証明, 小朋友係會蝦父母的

    ReplyDelete
    Replies
    1. 學校真係好勁,老師話包包好乖,同屋企個小霸王真係兩個人!

      Delete
  2. mothers day party 好正呀!

    ReplyDelete
  3. 我諗如果我見到劉BB 識上台表演再送花俾我, 我應該忍唔住喊~~><

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嗰下我無喊,因為佢地班bb跳舞太搞笑!

      Delete
  4. 睇到真係我都眼濕濕!包包學校好有心思,包包都好可愛!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 宜家一聽到呢首歌,我都好感動!

      Delete
  5. soooo sweet, and proud of 包包! 睇到我都眼濕濕~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 宜家一聽到呢首歌,我都好感動!

      Delete
  6. 學校安排得好好、好有心思,如果比著係我,可能喊得重勁:x

    ReplyDelete
  7. 學校安排得好好、好有心思,如果比著係我,可能喊得重勁 x 2

    包包媽咪開心晒!!

    ReplyDelete