Monday 9 May 2016

N班開學啦~(下)

原來好耐無寫包包學校生活!

感恩包包係一個非常喜歡返學嘅小朋友
而學校嘅老師都真係好好,好錫小朋友,好有愛心。每日放工返來問佢今日返學開唔開心呀,答案一定係開心!
學校係happy school, 從來都無功課,親子勞作都甚少。
包包返學後,講野都多左好多
老師話包包好enjoy school life, 學野好快,又好願意嘗試! 其中一個班主任仲特別錫佢,話包包好可愛,又鍾意嗲人,冧到老師好開心!
講真,真係唔捨得k1轉校,奈何全日制券校同半日私校揀,當然揀前者。

 

呢日爸媽接開學
幾開心!



喺學校見到佢平日上堂嘅相
想像到返學真係好多野玩


偶然早上返學前會扭計,原因係有人前一晚唔願訓,結果早上好眼訓
但校車一到,佢又會變得精神興奮!


最近轉季了
我個仔又大個不少了



校車未到,同佢影相,係咁話nanny bus未到嘅?




返屋企會同啲公仔玩返學 XD


每朝我都會送佢上校車先返工。
雖然朝朝都趕頭趕命
妝都無時間化
但我慶幸自己manage到
每朝睇住個仔開開心心咁返學
就覺得好幸福!




10 comments:

  1. 可以日日送個仔番學又真係好開心的。不過我應該唔太可以了。因為O仔入左PM 班呀。仲未等到AM 呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 包包一定要返am,佢習慣早起呢。
      今日紅雨停課,佢喊住話要返學 XD

      Delete
  2. 包包好享受返學生活呀,有得送返學好好呀,我都好小有咁既機會。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 慶幸我公司唔遠又有可以遲15分鐘返去!
      所以為左個仔應該唔會轉工 XP

      Delete
  3. 我仔仔都有N班讀喇! 不過得PM offer
    但因為佢講野唔太好, 我都照俾佢讀住先
    之前想佢讀am, 我就可以送佢返學, 而家..><
    不過唔緊要啦, 希望佢K1 有其他offer..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我覺得返pm要adjust 佢嘅nap time, 好麻煩呢
      包包都係兩歲後先講野,慢慢來呀

      Delete
  4. 包包咁鉓意返學,我諼間學校真係好好,不過全日制學券k又真係好難捨得唔讀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係,我都好難揀,希望包包都鍾意k1間學校

      Delete
  5. 做在職媽媽真係唔易呀, 加油呀 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝apple
      做人阿媽真係唔容易……

      Delete