Saturday 27 February 2016

2016 情人節

艾利絲初四就返工啦
嗚嗚… 無得再玩

初七情人節星期日
姐姐放假
我就同我大小情人喺屋企過

朋友識人幫我買
A4日本和牛勁大塊都只係二百多元一塊


呢日晚餐由papa負責


和牛真係好正
為就包包配上pasta

飽到訓覺都仲頂住頂住!
其實好濟 XP



最好嘅係papa 幫手餵埋包包
(呢個仔食兩啖就停晒手要人餵)


情人節唔少得蛋糕


宜家吹蠟燭嘅動作都要畀佢做


簡簡單單
都好開心


Happy Valentine's day!


情人節變左媽媽生日😂
其實呢個小情人比大情人更加愛我😌
有我喺度佢眼中只有媽媽我
所有野都好樂意同媽媽分享(媽媽only)
朝早起身見到我會攬住我黎錫
無時無刻都好鍾意我攬佢抱佢
所以話…… 抵我咁錫你😘
鄧生你唔好太妒忌啊~😝




5 comments:

  1. 你既大小情人都好鍚你呀, 嘻嘻 :P

    ReplyDelete
  2. 現在吹蠟燭既動作,全部都由小朋友做!哈!

    ReplyDelete
  3. 我地已經冇慶祝D節日啦~ 你地仲好sweet呢~

    ReplyDelete
  4. 哈哈 情人節都唱生日歌, 包包好得意!!

    ReplyDelete