Wednesday 24 February 2016

2016 農曆初三

年初三,包包仲未好返
所以無plan 到去拜年
媽媽group話嘉年華唔多人
見天氣好,決定去行下

其實上當年,我都做過嘉年華架!
嗰時喺澳洲讀書,暑假正是12-1月
就去嘉年華做左2個月暑期工
我做過踫踫車同摩天輪架
所以嘉年華都帶畀我好多回憶


呢日去到少少天陰,有點涼


去到見到有車車玩,包包已經話要玩
但上左車竟然唔肯帶seat belt,最後要我抱住先肯,真係滴晒汗
每次掟彎都笑到卡卡聲,好開心


之後本想玩碰碰車,可惜要100cm先玩得

見到啲小朋友遊戲,小飛象呀,巴士呀,火車呀,唔知點解包包都話唔玩,令我地慳唔少錢

去到溜冰場,papa 話想同包包玩
佢深住自己個仔係同佢一樣咁有運動細胞
於是我好誇張咁話真係好好玩喎!
成功遊說到包包玩
一大人一小朋友一海豹,成為160大元!
喺等待其間有人仲心情大好去同啲公仔影相!






入到去,先帶頭盔,個look真係好可愛!
但好明顯有人開始佳淆底



無錯,一踏出去知企唔穩已經唔肯玩 XD
真係辛苦papa啦




後來見到場邊嘅我,努力鼓勵一番
終於肯坐上海豹


但玩左一圈
要自己行喎



行完一圈已攰到無力
唔願再行


結果又辛苦papa抱佢返去
老公話同包包玩完條腰就斷 XD


之後就食啲野
買左個烏冬勁難食
包包食兩啖唔食
只係掛住飲檸檬茶
好在買定麵包畀佢


老公叫左呢個burger, ok好食


經過呢個吹氣彈床,包包話要玩



40蚊先4分鐘
真係轉個頭就玩完!


包包咩都唔玩,唱左啲token就用來玩games


Papa強項踢波,輕易中獎
本來係隻個公仔,但我地換左個大波波
包包勁開心


 走時包包好快就訓左
本打算去ifc 飲杯coffee,但勁多人呀
所以就坐一個站去element,
一出站上一樓就有starbucks
畀包包訓一陣之餘,我地又可以休息下


一起身就要爸爸抱
仲好肉緊咁攬住錫


呢個仔其實好鍾意痴住人,好嗲嗲豬架





10 comments:

  1. 辛苦包包爸了~又要溜冰又要抱仔!

    ReplyDelete
  2. 包爸真係好勁喎!可以一邊溜冰一邊照顧個仔!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,爸爸ok架,所以佢覺得自己個仔都ok,點知……

      Delete
  3. 辛苦晒爸爸, 不過包包開心, 我估你地兩個幾辛苦都會覺得開心GE~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 個包豬玩完溜冰同我講媽咪好玩呀~
      真係搞笑!

      Delete
  4. 包爸好厲害0者!
    個彈床40蚊先4分鐘,搶咩!?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咪係,一係收貴少少玩多陣,4分鐘真係剛熱身就夠鐘

      Delete
  5. 我都估唔到AIA咁多機動遊戲啱小朋友玩,諵B都玩得好開心呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀
      記憶中以前嘅嘉年華無咁多小朋友games

      Delete