Friday 19 February 2016

2016 農曆初一初二

大年初一,包包仲係感冒中,慶幸已經無發燒。精神還好,但就完全無胃口食野。整整一個星期都不願食野!! 佢完全唔識餓,一見碗飯就話“唔食飯”, 湯又唔飲,只肯飲奶同水。

初一二三,早餐只飲奶,午餐同晚餐就好似打仗咁,幾經辛苦先捉到佢坐highchair,再出動youtube先肯食幾啖! 日間畀麵包,食兩啖唔食。除了朱古力,咩都唔食(當然無可能畀佢食朱古力)。蘿蔔糕,年糕,煎完香噴噴,佢都無意欲食!! 我唯有趁佢訓左,隊支奶佢飲。每次食飯都心力交瘁……

每年我都堅持買唐裝畀包包,今年因為太忙無淘寶,喺元朗買,雖然唔平但包包著起來好好睇呢!
小朋友大左就唔再可愛,真係要著多幾次!




過年前已經教包包講“恭喜發財,大吉大利”, 人地畀利是要講多謝。包包都好樂意,只係有時開心得濟唔記得要提下佢。

一早畀利是包包,只拍了video,無相。收到利是非常開心!

之後就落樓下同爺爺嫲嫲拜年。
其實爺爺一家就住隔離或附近,之後我地同包包就行去其他叔公屋企拜年。

對橙白色nike鞋仔都好襯套新年衫架!


包包負責拎盒禮,但佢一放下就9秒9走左去。


呢日天氣大好,陽光普照,一落花園就去踩單車! 包包25個月學會自己踩單車,現在佢已經可以控制自如,仲踩得好快!

因為62係大哥,所以大部分叔公姑婆都會來我們家拜年,包包唔使周圍去拜年,呢日留喺屋企都好多利是。



今年叔叔整左個好靚嘅位置影相!




本來想攞大機影相,但攞到落黎呀包少又唔肯影係咁走佬!!

我們家傳統,年初一都會有舞獅來旺一旺屋企。
其實包包已準備午睡,但一聽到打鑼打鼓聲音,我問佢睇唔睇佢又話睇,所以著住睡衣落樓下 XP




結果有人上返樓時勁hyper唔肯午睡囉~
同佢玩到5點先肯訓! 結果就訓到6:30 先起身。

晚飯只食左兩啖,但玩就好精神!
表弟黎左,我叫佢抱下表弟佢就好開心!
但呢個表弟勁細膽架,9個月大,超級肥仔!



大年初二,換上smart causal
裇衫背心鞋都係ralph lauren,褲就係next 出品。其實對鞋買左好耐,買大左宜家先啱著。


每年行程一樣,先去流浮山99外家拜年
有車仔玩勁開心
老公叫我淘返架畀包包喎



同舅公隻狗仔玩,包包一啲都唔驚呢~




之後就去我媽度拜年
包少又唔肯影相,咁我自己影啦


可能我媽煮得好食,晚飯有茄汁蝦同忟海參,包包叫做食到大半碗飯,但湯就一啖都唔飲。

婆婆屋企附近商場,包包見到隻公仔就去hug hug, 好似好熟咁,哈哈!



8 comments:

  1. 屋企舞獅好正,我細個都有,其實幾好feel!

    ReplyDelete
  2. 小朋友唔舒服胃口唔好都正常,仲要呢D大時大節都係由佢無謂搞到大家唔開心啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 第一二日由佢,到第三四五日真係唔得,佢瘦左好多呀

      Delete
  3. 我仔3歲都未識踩單車....真係要檢討吓, 多D帶佢去做運動and踩車先得喇!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我仔日日踩,先咁快識,踩多啲就得!

      Delete
  4. 一早畀利是包包,只拍了video,無相。收到利是非常開心! ==> 可以cap返出嚟㗎。我成日都咁整。
    包包著咩都咁可愛嘅!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝姨姨!
      其實我都知可以cap,但我通常返工放工先打用手機blog,唔太方便呢

      Delete