Thursday 4 February 2016

2016 my birthday

 1月27日
艾利絲生日

其實都無咩好blog,因為真係好平淡
每年我都照返工
放工就食餐飯

最開心嘅係今年包包已經識同我講
Mami happy birthday!
(雖然唔太純正)

呢日我返返下工,姐姐傳來whatsapp
係包包講嘅說話:
Mami 
Happy birthday
Happy birthday!

聽到真係好好好開心
雖然係姐姐教佢講
但我好開心佢知道呢日係媽媽生日
我仲重複聽左n次呢!

呢日晚餐去食美式海鮮
The Captain's House
尖沙咀厚福街8號H8 18樓

以為係餐巾


原來係圍裙 XD


先來半打生蠔




老公嘅cocktail


叫左個seafood bag
成個袋咁上枱!


之後waitor就shake shake shake


一打開
好香呀
Waitor主動問我地影唔影相
好攪笑


因為得兩個人,只揀左3款海鮮
長腳蟹,蝦,八抓魚
內裡仲有粟米,薯仔,腸仔
Mix埋garlic butter source
食晒都幾飽!
個source的確非常惹味!
但海鮮就略為普通貨色


再叫左個帶子香草意粉
帶子大隻又好味
意粉ok只係略為多油


埋單都幾貴
未必會再試!

二人世界食完飯拿拿聲返屋企
因為包包等緊我地!

老公買左cova嘅mango cake
我即刻問點解唔買朱古力味呀? 
包包鍾意食朱古力呀!

老公話,
老婆,生日就對自己好啲,
你明明就最鍾意芒果蛋糕

的確,唔知幾時開始,已經忘記自己嘅喜好
多謝你還記得!


包包等吹蠟燭等左好耐啦~
問佢邊個birthday 呀?
佢識答mami birthday!


仲唱左半首birthday song
(其實佢只係識唱第一句)


切蛋糕
Yeah


成個過程拍左video
每次睇都好開心感動
生日有兩個至愛陪伴就夠了

19 comments:

  1. 今次唔讚包包住,讚左包爸先,佢果句說話好sweet, 佢好錫你呀:)
    happy birthday艾莉絲,祝你身體健康,成日都咁sweet:)

    ReplyDelete
  2. 呢間Captain's House Lunch幾好食, lunch去唔會太貴, 反而夜晚我就真係未必會試喇
    最後我都想講爸爸好sweet呀, 生日梗係要對自己好d嘛, 哈哈~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係貴呀!我都唔會再試
      爸爸好少咁清醒,哈哈

      Delete
  3. Happy Birthday 包包媽咪Iris

    ReplyDelete
  4. 我今次都LIKE 包爸, 仍然將太太的喜好放在心中!!!
    當然包包都好叻叻豬啦~~~~

    再一年祝你生日快樂啊!祝包包一家身體健康~~

    ReplyDelete
  5. 包爸好細心!聽到好感動!
    祝生日快樂!全家開開心心!心想事成!

    ReplyDelete
  6. 包爸好細心!聽到好感動!
    祝生日快樂!全家開開心心!心想事成!

    ReplyDelete
  7. iris,生日快樂,身體健康,開開心心 ^^

    ReplyDelete
  8. 包媽生日快樂﹗你老公好sweet呀﹗單憑記得你鐘意食咩味蛋糕呢吓,證明佢真係錫你同有你心﹗好抵讚﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我老公好少咁細心,喺刻都有啲感動呢

      Delete
  9. 包媽生日快樂~ 你老公講得好,真係要對返自己好D 架!

    ReplyDelete
  10. 包包媽咪生日快樂!
    包包爸真係好好, 好SWEET!

    ReplyDelete