Tuesday 16 February 2016

2016行花市

倒帶紀錄返新年嘅野先!

年廿八,星期六,包包突然有少少燒同鼻水,新年先黎病? 拿拿聲帶佢睇醫生! 點知睇開嘅兒科已收爐! 睇另一個醫生,足足等左3個鐘先睇到!( 我地返左屋企等)

呢個新年真係好多小朋友病!

食左藥午睡完,包包精神還好,就決定去行花市。第一係下午少人啲,第二就係包包9點幾就訓,食完飯先行花市就太夜了。

我地先行乾貨,包包去到好興奮,自己周圍行!
對啲動物汽球好有興趣,企喺度望左好耐
但我問佢要唔要佢又話唔要喎!



另一有興趣嘅就係風車,可惜元朗個花市真係無一個風車靚,買唔落手


行左無耐我地就去買小食XD
其實元朗個花市真係無咩好行
我地鍾意食多啲,哈哈

識飲更係飲熱維他奶!


包包幾乎飲晒成支呀
又食下魚蛋燒賣咁


爸爸呢支魷魚成40蚊,結果係又un又無味仲唔係好熟! 


中伏


食完繼續行,包包又玩風車


佢話揸車車喎,小朋友真夠想像力!


去花市少不了買汽球
其實包包無話要,但我又覺得行完花市無買野好似爭啲咁。見到呢個象象平平地又係包包至愛嘅藍色,就問佢要唔要。佢話要就買啦~



有人拖住隻象周圍行鬼咁開心 


見到好多吉自己行過去攪攪陳



今年呢啲波波花好靚呀,仲有好多顏色
可惜我無插花習慣呢


雖然個場真係好細,但包包已夠開心
所以話新年一定要黎行下花市

6 comments:

  1. 我都覺呀,新年一定要行下花市應節 ^^
    原來今年元朗個花市冇咩野好行? 我有諗過去啊,不過冇時間...><"""

    ReplyDelete
  2. 贊成﹗新年一定要帶小朋友去花市感受吓新年嘅熱鬧氣氛呀﹗

    ReplyDelete
  3. 我行左太子果個, 都覺得無咩野行呀~

    ReplyDelete
  4. 我們都有行花市,不過屋企附近那個花市好細,真係叫做行下感受下氣氛。

    ReplyDelete
  5. 冇野行但包包都夠晒開心呢,起碼都冇咁迫先~
    為左畀肚B感受新年氣氛,我都畀肚B買支花,用水樽插住咋 XD

    ReplyDelete
  6. 明年都要帶ET仔返去行花街!

    ReplyDelete