Wednesday 28 October 2015

三個鄧寶寶去街街@親子餐廳 Seas Ahoy

近來媽媽界大hit嘅親子餐廳
Seas Ahoy
位於尖東
對於住元朗區嘅我地尚算方便
所以三個鄧寶寶就相約一齊去試下

Anki同包包先到達西鐵站
拖手仔影下相先
Anki無見一排又高左!



等埋寶品就上車啦


三個都好乖咁坐


真係好可愛


前一天打電話去book枱,已經full booking, 唯有早啲去walk in
未夠鐘,三個喺門口玩住先




我地被安排坐一角落位置,play area那邊已經被人book了

(就是左上角嘅table)

而且被告知只有90分鐘用餐時間!
(如果又要食又要玩,90分鐘太短了吧)
都來到,也只好接受

(後來發現,如果play area 嗰三張枱坐滿人,我地跟本無辦法走去嗰邊玩,好似騷擾到人地食飯咁。而且那三枱人嘅小朋友s都已經佔據左唔少地方,最後我地食完就走啦T_T)

除了小朋友餐具同high chair,
每位小朋友有一本activity book同顏色筆
小朋友首先揀男仔/女仔貼紙
再揀自己想食嘅食物
貼好waitor就會order兒童餐
本activity book 有得油顏色,連線etc


期待嘅兒童餐到啦~
只可以話好普通
對比台灣同日本嘅兒童餐差太遠,實在有點失望


包包要左spaghetti & corn, 仲有apple juice
味道係ok


Anki要左carbonara & broccoli
Broccoli係硬到小朋友食唔到
Carbonara 正常


 寶品要左mini burger
賣相係最好嘅一個
但小朋友就食得較麻煩


個包唔算軟熟
而中間舊牛肉寶品無辦法咬到
一試之下連大人都覺得好un
呢個係兒童食唔到嘅兒童餐


好在大家share左啲意粉畀寶品


最後就係甜品
小朋友當然揀雪糕啦~
好似仲有蛋糕同pancake揀
一食就知係牛奶公司出品


話說我地食完等左陣都未上甜品
Waitor已經收碟
咁我地就問係咪仲有甜品未上?
個無乜表情嘅waitress首先話無甜品架
我地話兒童餐個甜品喎
佢先話幫我地問下
等左陣都未有
再問另一個waitor
佢居然話:係呀,你唔叫我地唔會上架
(碟都收埋啦,仲要叫?fine, 但叫左唔上呢-_-#)


大人就叫左carbonara
真係好細份,好似一個飯碗咁大
而且好喊呀


仲有parma ham pizza
又係好細個
係好薄皮嘅pizza
上面只有幾塊parma ham同沙律菜
味道ok
我地三個大人都食唔飽
但一個pasta $13x
個pizza $15x
又唔係特別好食,所以都決定算了

上面有提到,本來打算食完去play area玩,但最後都無玩到
食完就走好無癮
總結,呢間所謂嘅親子餐廳,我地唔會再試
如果大家想去,一定要book嗰三張枱!

好在
對面有個小公園


小朋友最開心係有得sir滑梯





Anki要學跳舞走先
我地就去左k11個market place
我一向好鍾意呢間supermarket,因為又大又少人,貨品又齊又多!
最重要係呢個supermarket有小朋友trolley架!

包包勁鍾意!



另外就係呢度有包包同寶品至愛嘅peppa pig yogurt呢!


之後就齊齊坐西鐵返屋企啦~




8 comments:

  1. 最好笑係你講兒童食唔到嘅兒童餐,Anki 係食肉獸,竟然同我講唔食呢個我都好出奇!一食就知咩事!不過呢日我地都好開心呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我發現爸爸唔係度好似仲好,wahaha

      Delete
  2. 真係估佢唔到原來食物咁差... 咁好難吸引到人去喎~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 喺尖東咁貴租嘅地方,睇黎佢好快挨唔住

      Delete
  3. 兒童餐的賣相真係好一般wor!

    ReplyDelete
  4. 三個小朋友可以成日約出來玩,真開心。

    ReplyDelete
  5. 睇落雖然唔多吸引,不過三個小朋友一齊去都玩得開心。

    ReplyDelete