Wednesday 7 October 2015

包包兩歲(4):媽媽感言

雖然遲左啲,但我都希望可以keep住一年寫一篇,給自己留個回憶!

今年最大嘅分別係,包包已經由一個bb變為一個小朋友啦~也由一個cool b變為宜家呢個古靈精怪,表情多多嘅古惑仔!由一舊飯變做宜家識攞我個手提打電話畀papa(佢係知㩒咩制),真係學野好快呀~

記得包包第一二次病,真係擔心肉痛到我呢~真係寧願病嘅係自己!另外包包隻眼都未完全好返,定時都要去覆診。

包包一歲就會行路,所以呢方面唔擔心,但講野就真係慢左啲,一度令媽媽我想帶佢去評估。到宜家一日媽媽到黑,說話都不斷進步,開始同我地有溝通,牙牙學語,真係好可愛,希望我嘅擔心係多餘啦~

最開心係包包係一個好樂意kiss & hug嘅小朋友,叫佢kiss or hug hug佢通常都好慷慨架,所以真係好得人歡心!帶畀我地一家好多歡樂!

回顧呢一年,我覺得係相比第一年輕鬆左。諗起佢6個月開始厭奶時真係人都癲!包包雖然唔太種意食野,但飲奶嘅問題改善左,食固體係扭計啲但唔太瘦我都由佢,媽媽我都無之前咁緊張。宜家滿兩歲,只要唔辣唔太咸,我都放手畀佢去試。但papa就話覺得呢一年辛苦左!點解?因為包包已經有自己思想,要求多多囉,papa更係無之前咁輕鬆啦~

呢年仲同包包去左台灣同沖繩!雖然同埋佢去旅行係辛苦啲,但其實我地一家三口去旅行都好開心!剛剛去完澳門,發現包包又長大了,佢都好enjoy去旅行呢!

包包也是個痴媽症非常嚴重嘅小朋友,我當然知道佢好愛媽媽,有時好sweet但有時又好累人。宜家佢有時食佢最愛嘅食物,食到最後一啖我會叫佢畀媽媽食,佢都毫不猶豫畀我食架。有時叫佢畀papa食,佢會諗一陣先,又或者走左去,好攪笑。

包包大左,性格更加分明。佢都係比較慢熱嘅人,喺街外,有時都要時間warm up,感恩大部分時間都好平和 ,唔會同人爭玩具,會分享。(加上佢個樣呃得下人,個個都話包包好斯文!),性格非常固執,愛整潔有系統。大膽又愛玩。

但同時間,mama都要為包包嘅學業煩惱,mama我實在好唔想面對呢個現實。對於細b呢個label, 真係好無奈。其實我沒認真去想點樣教包包,因為小朋友愈大,就愈發現唔係我想點就點。我大方向係包包要做一個有禮貌,有同理心,善良但不內弱嘅人,起碼呢啲係我有信心可以教導佢嘅。

最重要當然係健健康康,無論你長大後變成點樣,媽媽都永遠愛你。
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

17 comments:

  1. 睇到我好感動,我地一齊加油呀!

    ReplyDelete
  2. 睇到我好感動,我地一齊加油呀!

    ReplyDelete
  3. 好感性, 包包要多錫媽媽& 爸爸哦!

    ReplyDelete
  4. 包包先日都眼仔碌碌,好可愛。
    細Blabel到大左就冇人理,唔好比呢啲無謂事煩到自己,擁有家庭健康身體已經足夠

    ReplyDelete
    Replies
    1. 只係喺搵幼稚園時有好大挫折(>_<)

      Delete
  5. 每一個字都充滿愛, 我感受到, 包包都一定感受到呀!
    MAMA同包包都加油~

    ReplyDelete
  6. 感動~~ 包包要繼續健康快樂成長呀!

    ReplyDelete
  7. 粉紅色車車好靚啊!
    我仔都係痴媽B,痴到4歲幾5歳。嘻嘻。

    ReplyDelete
  8. 包包真係好可愛,我睇你個blog由結婚到而家架喇!好似睇住包包大咁,祝包包身體健康!日日都咁開心!
    Btw, 8月都叫細b, my son is 16 month now, 6月b, 而家先開始搵nursery,有點壓力了,又不斷比人問做咩唔同佢報playgroups😕😕😕

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝你睇我BLOG咁耐呀, 自問文字唔係寫得好, 又UPDATE得唔太密 XD
      8月B都好少少, 9月B 有D連IN都無得IN (PN時)
      唔好理人地點講, 一齊加油呀!!

      Delete
  9. 包媽繼續加油,包包會感受到你嘅愛同付出㗎﹗
    細B搵學校呢樣嘢,我都係細B媽絕對身同感受,但都只係可以贈你一句順其自然,有時緣份嘅嘢唔到我哋話事,係睇包包同間學校有無緣,但我哋有樣好係退可守仲有多一次機會

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝IVY~
      只係覺得好唔公平, 少左好多機會 >,<
      9月B又唔係太細, 我又唔想佢做超大B
      但係無錯, 除了順其自然,做好我可以做既野, 都無其他可以做到

      Delete