Monday 12 October 2015

「預」見十年後的您


有時都會諗, 包包大個左係點既樣呢?
見到雀巢能恩有個GAME - 「預」見十年後的您
即刻試玩先!
入到去按"立即開始"

UPLOAD相, 我選左包包張SMART面試相, 對準眼同咀就可以啦...


係等既過程, 仲可以回顧下BB既成長過程, 好懷念呀....







輸入個人資料之後, 就可以見到十年後既包包啦

..
..
..
..
..
..
..

登登!
errrrrrrrrrrr .....
都唔似既 ...
我覺得包包大個應該靚仔D, haha ... (做阿媽既係咁架啦 XD)


宜家玩呢個GAME仲有機會得到雀巢能恩奶粉呢!
玩下都好呀~

10 comments:

  1. 嘻....都好靚仔呀,不過我都相信包包大左會比張相更靚仔呢 ^^

    ReplyDelete
  2. 雀巢依個game整到小朋友條眉好似好怪呀 XD
    唔止係包媽,我都覺得包包應該係更靚仔架~

    ReplyDelete
  3. 真係吾似wor.....真係會靚仔D,嘻嘻

    ReplyDelete
  4. 點解張相同我仔一樣ge!! 能恩係咪得呢幾張相架咋??? XDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 我FD都係呢張!!
      所以都唔使太認真呢

      Delete
  5. 我覺得而家包包咁靚仔, 將來都一定會係更有型靚仔架.......

    ReplyDelete