Tuesday 20 October 2015

近況 Oct 2015

好耐無blog啦~
因為前排艾利絲唔舒服
到我好返又到包包肚痾
痾左五日呀~
最嚴重試過一日痾8次!
睇左兩次醫生先好
仲要轉飲無乳糖奶粉
成個人瘦晒,心痛c我

所以放假都無特別去邊度玩

加上屋企個wifi唔生性,我直情想殺左網上行,又upload唔到相,公司又寫唔到blog, 唯有用手機慢慢打blog……

喺屋企玩scooter,見媽媽夾頭髮佢又要夾!


著得型仔啲去interview, 再去朋友wedding



搭地鐵要緊握扶手 XD



放假媽媽就可以整多啲好野畀包包食
包包好鍾意日式蒸蛋,自己食晒


插袋

落雨去行商場
堅持要拎把高過佢嘅雨傘



見papa帶眼鏡佢又要帶
見到佢個樣真係笑c我


邊度有人咁樣睇電視架 ( ̄∇ ̄)



13 comments:

  1. 好返哂未?快啲食返好野!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無痾啦,但胃口麻麻食好少野,餵飯餵到我忟,已經瘦左,仲唔肯食野,又唔忍心由佢唔食!

      Delete
  2. 好返哂未?快啲食返好野!

    ReplyDelete
  3. 我都好懶寫BLOG, 只可以用電話寫但好麻煩, HAHA
    包包好番晒未呀? 心痛死媽咪喇

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係好麻煩,但又唔想放棄
      好返啦,但唔太肯食野

      Delete
  4. 一日痾8次,噢,慘慘豬......><"""
    好返未啊?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無痾啦,但胃口麻麻食好少野,餵飯餵到我忟,已經瘦左,仲唔肯食野,又唔忍心由佢唔食!

      Delete
  5. 好返未呀??真係陰公豬
    BTW,小心唔比包包入閘喎哈哈

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好返啦,但胃口麻麻
      包包知道要du先可以入閘,所以唔會自己入左去

      Delete
  6. 保重身體呀! 真係寧願自己病好過佢地病呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,佢肚仔痛係度喊,話我知媽媽痛媽媽痛,真係好心痛呀T_T

      Delete
  7. 情況相似,個仔病完到我病,你們保重啊!

    ReplyDelete