Wednesday 11 November 2015

出差五天

剛剛出trip上海5日
艾利絲好少出trip
上一次已經係一年半之前
所以今次都幾擔心包包架

出門前只係同包包講媽媽去返工,
要聽爸爸同姐姐話

第一天
家裡bbq,好多人陪包包玩

同MAMA VIDEO CALL仲好開心


第二天
papa帶包包去公園玩,包包都好開心
但唔知點解睡覺和吃飯時間亂晒!



第三天
開始間中會問"媽媽喺邊?"
答佢"媽媽返工"佢都無再問


天氣開始涼, 做MAMA既總係心掛掛


第四天
我全日開會,dinner後先返房,無得同包包video call,掛死媽媽了!
唔知包包有無掛住媽媽?

第五天
回香港了!早左一班機返香港!
好開心!
老公帶埋包包來接機
包包其實好眼訓,又等左媽媽好耐
但一見到媽媽就好開心興奮
真係好感動!



總結
老公話我唔喺度包包仲乖左!
半夜醒左都無叫媽媽
有時想搵人嗲就會搵爸爸或者姐姐
順利過度5天
包包都好乖
媽媽好安慰
你真係大個仔啦~


14 comments:

  1. 佢哋真係好醒,好似咩都知咁,幾時要嗲邊個搵邊個,心水勁清

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀!平時半夜醒就叫媽媽,知道媽媽唔係度就唔會叫呢!無媽媽扭,咪乖左囉!

      Delete
  2. 包包媽咪放心哂啦。。包包大個仔喇!!巧感動哩

    ReplyDelete
    Replies
    1. 落機時見到佢個樣好眼訓,但見到我就精神晒,真係好感動!

      Delete
  3. 包包真係好乖呀~
    媽媽可以放心少少啦~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 睇來我可以多啲放低佢自己去玩XD

      Delete
  4. 包包叻叻豬!
    一落機見到包包,媽媽開心晒!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 話你知我一攞到行李就跑出去,真係超掛住個仔!見到個嗰刻真係開心到想喊架……

      Delete
  5. 其實呢,小朋友無媽咪0係身邊好似好容易大,可能平時0爹得就0爹啦。ET仔都係咁...

    ReplyDelete
  6. 小朋友好醒架, 有得嗲就嗲, 無得嗲就好似變咗第二個人咁架
    個個都話好唔喺度蛇仔明好乖.......................但我真心唔覺囉
    包包真乖, 好錫媽媽

    ReplyDelete