Sunday 19 July 2015

包包21-22個月成長紀錄

上個月太忙了, 今個月一次過寫啦....


都係11-12kg,無咩點重。高就無度。

奶只有早上飲,大概9安。但包包最近早餐只飲奶,麵包唔食。

鍾意食嘅食物開始時肯自己食,但食得好慢,要提佢食。但食到中段就會唔郁,唔願食,要人餵,仲會手指指電視叫我地開電視!唔鍾意食或心情不好時,可以食一啖就唔食,救命!!啲人話餓下佢就得,但我承認我唔忍心,最後都係電視送飯。其實包包已經每餐隔5-6個鐘,tea都只係食半件蛋糕或水果,點可能唔肚餓架……

蛋糕,水果,雪糕,yogurt,同大部份嘅湯都係佢至愛。仲好鍾意飲水,唔使提佢飲,自己會攞水樽飲。其他零食如餅乾,佢都唔太like,playgroup茶點佢成日都食唔晒(個個食晒得佢食唔晒)

21-22個月係包包嘅過渡期,慢慢轉食大人飯啦,而就算另外煮畀佢食嘅都會加少少鹽,如果唔係包少唔肯食架。但都係少鹽少油為主。雖然去沖繩時都食左唔少餐廳食物,但喺香港出街都會煮定帶出去,盡量唔想佢食咁多街外野。so far只係試過一兩次因趕唔砌返屋企而要食街外飯。出街佢見到我地食佢都會想食,我就畀少少少少佢食咁啦~

最近train緊佢訓一個nap,除非太早起身,大部份時候一個nap都可以,也相比之前早左訓,mama可以追武則天啦~

活動能力
  • 自己行上樓梯,唔畀人扶。宜家天氣熱,佢又行得慢又唔畀人扶,但見佢咁努力, MAMA流晒汗都無所謂啦。
  • 要自己行落樓梯,但佢未ok自己行,所以我地要扶佢,村屋樓梯又較高,所以都幾麻煩,不過我明白係必經階段,好快佢就識自己上上落落
  • 好鍾意搬搬抬抬,櫈呀,玩具,媽媽手袋,咩都搬一餐
  • 感恩包包係一個好鍾意行既小朋友

語言能力
呢兩個月叫做有啲進展,明顯肯講多左,終於可以學bloggers整個list啦(之前識太少無list out)

人物: 爸爸, 媽媽, 嫲嫲, YEAH (爺爺), 姐姐, EE, BB
動物: (CAT), DAK DAK (DOG DOG), 白白(隔離屋隻狗), BIRD, BEAR BEAR,
名詞: 奶奶, 車車, 街街, , 門, 包, 麵
動詞: , , DUM (垃圾)
聲音: HM HM, MOO (牛牛叫), (), ! (!)
形容詞: 飽飽
其他: BYE, KIU (THANK YOU), PES (PLEASE)
但包包有啲音發唔到,如:
喂:變矮
魚:變咦
嘩:變呀

最近努力教佢吹bubble同吹candle, 希望包包識得doo長個咀仔

成日都好sweet咁叫爸爸,媽媽。仲會叫姐姐。見到包包一句姐姐,姐姐一句包包,姐姐包包姐姐包包,兩個好似談情咁架

好多時肯COPY我地講既野, 但發音唔太準,而且比較難發既音佢都唔太願意講, 好似"叔叔", "瓜"...

暫時都只係單音, 但MAMA我已經覺得好大鼓舞.... 包包要努力呀!

情感發展
完美主義依舊嚴重。樣樣都要自己做或者指定邊個幫佢做!包括:開燈,開冷氣,開風扇,開電視,掉垃圾,濕綿花(換片),攞片片,洗手,ji hand wash, 扭毛巾…… 不能盡錄!

嚴重到如果你幫佢做,佢會undo然後再做。例如:
幫佢拎左櫈仔坐,佢會搬張櫈返原位再自己搬黎坐
開左嘅燈要熄左再開過
跌左野幫佢執,佢會再整跌自己執

咁樣有無問題架??

上兩個星期無啦啦發燒,無其他特徵。醫生話係口腔嘅鏈球菌感染。呢隻菌個個人個口都有,如果抵抗力弱,就會牙肉喉嚨等發炎,引起發燒。也有可能係太熱氣喎! 最高燒到39.8度,嚇死我,差啲想去醫院!好在有七一假,mama可以自己照顧佢。但包包又變左痴媽b,連papa都唔要。仲變左奶咀怪,係都要食奶咀,攪到講野又少左

自日本返來後,沖涼要沖花灑,死都唔肯浸浴,真係估佢唔到。

REVIEW下呢2個月既相先....

呢個入形狀已經玩到好熟啦~


露下腿先....


攞唔到既野識得擔櫈仔去拎


喺沖繩買嘅狗仔公仔,包包嘅新歡


成日錫錫 XD
有時仲會叫我錫 ( ̄∇ ̄)


Buddy


古惑仔



上個月去沖繩玩
好開心




去公園玩,唔驚千秋啦~




第一次去睇龍舟


第一次坐巴士
(因為我地揸車或坐西鐵多)


第二個父親節


媽媽的話
感覺上包包真係大個左好多。非常有主見。性格鮮明。愛整齊,做事有規律。但固執。
相隔三個月再上playgroup, 發現包包穩定左好多,好多時都可以坐定定,好聽miss話。但性格內斂,唔會好似其他小朋友咁活躍。十分喜歡小動物。唔孤寒,肯分享。愛音樂,唔愛畫畫。唔眼訓嘅情況下,大部份時間都好聽媽媽話。

感恩,包包算係唔太難攪嘅小朋友。(咪講)
雖然講野無其他小朋友咁好,但每個人都有長處短處,媽媽會同包包一齊努力!

25 comments:

  1. 但唔到咁細個BB已經有咁明顯的行為! 包包係唔係處女座架?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,包包係處女座架!
      佢真係愈來愈病態,老公話包包先係一家之主,咩都要畀佢做 XD
      如果我地做左啲野唔可以undo,佢就會喊,手指指又好嬲咁嘅樣架

      Delete
  2. Anki同包包都好似,Anki好似包包咁大先開始識講野,而家都算叻,所以其實差唔多架咋。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係?包包22個月大啦,只能夠講單字

      Delete
  3. Replies
    1. 唉,我都唔知幾時先等到唔使餵飯嘅日子

      Delete
  4. 一邊睇住包包的成長進度, 真係叻左好多呀~!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢個時期嘅bb真係日日有驚喜架

      Delete
  5. 咁完美主義,包包似乎係個典型處女座小朋友

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. 其實佢日日都不停講,只係大部份係bb話ja

      Delete
  7. 自日本返來後,沖涼要沖花灑 <-- ET too!

    ReplyDelete
  8. 包包叻叻, 當開始左肯跟大人講野, 就學得好快呀, 最緊要佢肯跟呀~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 要睇包少心情靚唔靚XP
      同埋好多音都講唔正呀

      Delete
  9. 咁攪笑,會自己undo,我覺得又不是壞事,肯自己做,總好過乜都要你幫手。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁又係,但事無大小都要做,但又有啲又未有能力做,麻煩程度爆燈!尋日放工我開門,佢要我出返去等佢開門畀我,又唔夠高,要姐姐抱住開 -_-#

      Delete
  10. 佢會undo然後再做 ==> 好好笑,其實小朋友有一啲佢覺得啱嘅野要做,冇咩問題嘅。又唔係曳嘅行為,不過可能有時大人辛苦啲。慢慢嚟喇,小朋友真係一日唔同一日

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝檬媽,希望包包唔好再嚴重落去啦XD

      Delete
  11. 會自己undo又真係幾攪笑,不過都好有手尾,會自己做番。
    另外,包包都好叻呀,講好多野。
    我會八月尾去沖繩呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嘩,玩得開心啲呀~有咩問題可以問我架!

      Delete
  12. 包包好叻呀... 未講野慢慢來...但懂得生活技巧,識自己搬野俾自己企高... 叻仔!媽媽也加油!

    ReplyDelete
  13. 「 都係11-12kg,無咩點重。高就無度。」你無度高,但一定有長高吧,我覺得小朋友歲半後都係傾向長高不增磅,個身拉長晒。
    「完美主義依舊嚴重。樣樣都要自己做或者指定邊個幫佢做!包括:開燈,開冷氣,開風扇,開電視,掉垃圾,濕綿花(換片),攞片片,洗手,ji hand wash, 扭毛巾…… 不能盡錄!」絕對是正常發展,瞕瞕只有過之而無不及,哈哈

    ReplyDelete