Friday 17 July 2015

探索大自然 x 動物農莊 2015

星期日去左探索大自然 x 動物農莊 2015
係包包第一年去
聽說好多野玩,所以一早10點幾就到了expo


去買飛先,說真的,都幾貴架。但大熱天時,有冷氣又咁多野玩,最重要係包包玩得開心嘛!



一入去就見到兩隻好大隻嘅恐龍!包包有啲兒歌有恐龍,所以佢知道佢地係dinosaur,仲望左好耐呢


要佢望鏡頭有難道


有左上一次媽媽咪咪嘅經驗,今次入去就趁少人先玩左啲熱門遊戲先!
是日又忘記帶相機,只用手機影,所以相比較濛。

一望左手邊就有大型蜜蜂型吹氣彈床
我去換kinder朱古力,papa就帶包包過去先。
我過到去包包已經除左鞋準備玩,但工作人員話其實三歲先玩得!(papa又唔睇清楚)
但當時少人,只有兩三個小朋友所以照畀包包玩。包包一入去就已勁興奮,係聽到佢卡卡聲笑。但玩左三分鐘就有兩個大啲嘅細路入去玩又好crazy,我就叫工作人員帶返包包出來啦~


跟住就玩隔離個大型滑梯,都排左15分鐘,包包好乖一齊排,但未到佢已經想除定鞋XD

Papa陪佢玩,話包包行緊上去嘅時候已經笑得好開心 (因為包包係樓梯都鍾意架)



我影左video,睇得出包包好開心!


玩完仲想再玩,扭計喊呀!
我就話嗰邊仲有好多野玩佢先唔喊

旁邊有攤位,純粹想畀佢摸下樹葉,但一如我所料唔鍾意呀~淨係玩波,玩玩下仲要走……




旁邊有余仁生,又有海星摸,我好想包包玩架,但佢又畀吹氣彈床吸引走左去……

呢個原來係障礙爬,啱晒包包呢類細bb,更加估唔到包包可以玩得咁開心!



走出來時笑到卡卡聲


Stuck左過唔到自己係度狂笑


要人救佢 (^_^;)


玩完就去另一個大滑梯進發,見到有個波波池喎,玩左先,papa就去排滑梯……



包豬當然又係好興奮,到夠鐘都聽唔到人地叫佢出來,要工作人員的佢出來 XD



 一玩完波波池就去玩呢個大滑梯啦~
Papa話呢個樓梯好難上,包包爬左好耐先上到去


見到包包咁開心就知好好玩啦~
如果唔係要影相,我都想玩呀~



玩完見到對面friso無咩人喎
有沙池玩但包包應該唔鍾意玩沙
就去玩滑梯

臨到我地時包包突然走佬,papa出絕招塞個奶咀畀佢即刻唔走 -_-#



但滑梯一啲都唔好sir....


仲有吹氣車軚玩,但包包應該未識玩無玩到……

經過一輪體力勞動,做返啲靜態啲嘅野先…… 去睇下動物啦~

包包一見兔仔就勁開心,仲要咁啱隻兔走左去佢前面!佢係咁摸呢



仲有倉鼠同唔知咩鼠睇 XP

跟住去睇馬…… 
個場開始多人,同馬影相要排好耐,所以papa排隊,我同包包去睇山羊。

以為包包會好有興趣,點知唔係,後尾可以餵羊佢都無興趣。唔知係咪啲羊太黑??


終於到我地影相啦~
影完包包想摸隻馬,我就問下工作人員,佢地話可以先畀佢摸。佢好開心呢~

影完話放上fb有禮物,但個袋唔吸引無拎。
包包就畀呢隻怪物吸引,係咁摸佢叫bear bear (^_^;)



值得一讚係在場有得洗手,好細心!

繼續行入會場,見到上一次包包玩過嘅彈床,係for細bb玩,所以勁啱包包玩,又唔多人!


跳完就sir,sir完又再返去跳,玩左5/6次先夠鐘!好抵玩!


諗住啲吹氣玩意都玩得7788,原來最入有智樂攤位!但包包呢個時候已經有疲態,開始唔肯拖手周圍走。所以就只係玩左呢個汽球陣。裡面有勁多汽球,有風機吹到啲汽球四處飛。包包同在場啲細路都好crazy四圍走!






仲幾次差啲畀人撞到訓低,好彩我擋住左ja...
玩左10分鐘就走先,啲細路太crazy

玩左咁耐,可以想像到包包有幾攰!
呢個時候先一點,我地又要食lunch,由於兩點先有巧虎睇 (點解咁遲架?!),我地最後無睇巧虎就走左啦~

臨走同隻牛影相,包包叫佢moo moo
睇下佢個樣幾攰!


放足電嘅一朝,食完lunch包包訓左兩個幾鐘呢!

11 comments:

  1. ET仔唔肯玩彈床... 包包叻叻!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 上次佢第一次玩已經勁開心,我都估唔到!

      Delete
  2. 我太遲去,所以好多野都排好耐隊。

    個汽球室真係好吸引,佢地玩到唔願走添。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 要小朋友排隊真係好高難度,所以早啲去!

      Delete
  3. Replies
    1. 睇你地blog, 原來好多野無玩呢

      Delete
  4. 個場幾好玩wor而包包都玩得好開心呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,一年一次,下年一定要再去!

      Delete
  5. 個場幾好玩wor而包包都玩得好開心呀!

    ReplyDelete
  6. 包包好叻! 佢敢玩果D木木全部唔敢玩! 你地玩到勁多呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 木木仲細呀,好快就會愛上!

      Delete