Tuesday 7 July 2015

面試相

話咁快就要幫包包報K1了!

包包講野唔叻,而且又係細b,喺元朗呢個競爭咁大嘅區,真係有壓力。

Mama我就帶左包包去影左張靚靚嘅面試相,希望包包個cute樣可以攞多幾分啦 XD

https://m.facebook.com/VeranoImageStudio

估唔到係女攝影師,加一個媽媽級嘅員工(可能係老闆)

佢地會引包包笑,所以我好滿意呀~

仲會suggest 邊幾張for K 面試相會好啲。
要笑得來唔好too much... haha

最後揀左呢張:


因為包包真係笑得好開心,mama我仲買多一張相連相架!


老公問我,點解我影證件相咁貴 XP

我真係好鍾意呢兩張相呢~



32 comments:

  1. 影得好好呀,capture 到包包cute 爆笑容!

    ReplyDelete
  2. 影得咁好,想入邊間都得啦

    ReplyDelete
  3. 影得好靚呀, 包包咁精靈, 加晒分啦~

    ReplyDelete
  4. 真係影得好呀! 我都有問影相平日要排到9月中喇

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你留意FB呀, 佢有時會有快期 (有人CANCEL BOOKING), 我都係搶到個快期+請左半日假去影, 本來我個期係8月尾! 真係好多人搵佢影!

      Delete
  5. 哈哈, 通常啲爸爸都會問呢個問題...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 媽媽會啲媽媽都有話出面影廿幾蚊有一打,但係我就覺得影得咁好貴啲都值呀!

      Delete
  6. very good indeed. 我都BOOK左呀.... 但排到去八月頭先有得影... 但都應該趕得切...
    包包讀唔讀N班呀? 如果之前無報,你可以考慮宜家CALL佢地CHECK有無插班的機會呀...
    我O仔係2013年12月... 都問到有三家學校仲有位呀.... 不過就一定係PM CLASS了.....
    度好心水學校未?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實我一早幫包包報左n班,但好可惜都只係收佢pm class。點解細b就只有pm讀?!對於早睡早起嘅包包,都唔知到時佢慣唔慣,唉~

      Delete
  7. 包包超可愛呀~~
    好鍾意第一張呢~

    ReplyDelete
  8. 咁可愛嘅包包, 我係老師, 見到呢張相, 即收.... ^^

    ReplyDelete
  9. 張相影得好好,應該有好多學校睇中佢XD

    ReplyDelete
  10. 張相好靚呀,睇見個笑容都冧死人,實加晒分呀!
    預祝順利^^

    ReplyDelete
  11. 好靚呀影得,實入到呀放心!

    ReplyDelete
  12. 影得好好呀。。我都唔開始諗妹妹豬嘅證件相添。。。第二個真係好懶

    ReplyDelete
  13. 靚呀,其實兩張都影得好靚呀 ^^

    ReplyDelete
  14. 真係好靚仔架你,我見有幾個媽媽去影都好靚,但我又懶又想慳錢XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 包包講野唔叻,我唯有做多少少啦

      Delete
  15. 張相好好好靚,我係求其自己屋企影就算

    ReplyDelete
    Replies
    1. 包包係細b,講野又唔叻,我唯有做多少少啦

      Delete
  16. 影得好好,多謝推介,我都拿拿臨BOOK下先。

    ReplyDelete