Tuesday 19 May 2015

Photos by NT Photography @ 18 months

包包18個月大時找了人氣攝影師NT哥哥來影相

本來是去南生圍,但星期日的南生圍是多人到車也駛不進去

最後就在附近的樹林影相

這次我特別花了些時間給相片整水印。為什麼?因為我怕照片太美給別人偷用 XD

我好喜歡官仔骨骨的包包,好斯文的樣子



當然少不了可愛的pose
happy face 和 peekaboo 都是包包最愛



我最期待的家庭照
又warm又開心




這張已一早成為我fb的profile pic


媽媽帶了個小蛋糕和一些道具



後面的字可是媽媽親手痴痴貼貼的


大家知道包包的英文名是Chase嗎?


媽媽爸爸不怕羞的叫NT幫我們影下二人照。可是明明拍了多張,最終只收到一張。看來NT不太喜歡我倆 (講笑!)


包包本是坐著看兒歌,但看到爸媽都走開就自己小心走過來,即使路很難行,仍然沒有放棄。


原來你大個了,再難的路你都可以自己行了。媽媽一直怕你會跌倒會受傷,明知你已經會行,還堅持出街時要拖著你。
相比一歲時的你,現在已不再bb了。你怎麼大得那麼快啊?

包包,媽媽永遠愛你

15 comments:

  1. 好靚呀,我都想揾人影呀,如果我呢邊都有nt 哥哥就好啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我呢個哎呀秘書即刻幫佢安排訂機票。。不過你可以唔可以接佢機呀??

      Delete
  2. 好靚嘅相,包包好多表情呢,我諗nt係揀左最完美的一張。

    ReplyDelete
  3. 嘩,好靚呀。

    d相加水印會好一點,呢個世界有太多賊。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀... 但加水印真係花好多時間呢

      Delete
  4. 好靚呀。。啲家庭照爸爸影得舒服先咁自然,好溫馨又唔老土!我諗爸爸都好滿意(要讚吓啲爸爸先有下次架!)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實爸爸點影都覺得唔自然... 佢係唔鍾意影相架...
      成日話我又影又影.... 唉....

      Delete
  5. 影得好靚呀,包包真係大個仔咗好多

    ReplyDelete
  6. 好靚... 搞到我又心思思想再影... XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 影啦影啦...
      我諗住包包2歲再影....

      Delete
  7. haha thank you Iris... 點會唔鍾意你哋呢 只係其他冇咁靚 :P

    ReplyDelete