Friday 15 May 2015

2015媽媽咪咪嘉年華

上年都唔知有呢個嘉年華,係後來睇blog先知,所以今年一早預定時間去!

可以上網預約定時間,呢個安排好好呀~

我地等包包nap完食飽飽先出發,去到已經好多人啦~下年一定要朝早早啲去!

去到先去搵巧虎。
話說包包一歲開始已訂巧虎,但佢一直對巧虎無興趣。mama真係有點唔高興,買左佢唔睇(連dvd都無興趣,係啲玩具有少少興趣)。見佢成日睇迪士尼美語世界睇到悶悶地,18個月時就再開9月號畀佢睇,估唔到可以坐定定睇晒!而家慢慢畀佢睇返啲書同dvd, 包包已經愛上左巧虎呢!


原來只係玩返屋企都有嘅玩具。
包包於是周圍走,攪攪陣
包:媽媽呢個好玩啲喎!


好專心咁玩



之後見到有彈彈床,排左一陣就有得玩。
包包未玩過架,我以為佢會驚,點知佢玩得勁開心!

(是日忘記帶相機,手機就影到郁鬆矇)



基本上包包係無辦法企到喺身XD
但un下un下佢都好開心
裡面有工作人員,所以都好放心佢玩





之後就去玩推車大賽






初初玩好興奮走得好快,但到比賽時佢就玩完要走!!!
結果係。。。佢無起過步一直抱住我要著鞋走囉
好在所以參加者都有嘉許狀,hehe

之後就去影cover baby同carnival baby

cover baby還好係closed area,carnival baby 包包就係咁走佬 T_T


愈晏個場就愈多人。於是我就同包包睇巧虎表演,papa就去排另一彈彈床

抱住包包睇show所以無影相
但包包都睇得好開心,拍晒手咁!

到差不多睇完,papa就打來話玩得彈床啦~

包包好開心,但我玩完就勁攰,又要un又要捉實包豬。玩完我先覺得應該papa上去玩多啲呀!




其實場內仲有好多野玩,不過啲人真係多到每個game都打晒蛇餅,我個麻煩老公又話咁多人不如走,so我地就走lu.....

我覺得呢個嘉年華好多野啱細bb玩,訂左巧虎就唔使入場費,裡面嘅game又係免費,下年一定會再去玩呀!

14 comments:

  1. 好似好好玩咁哦,有埋巧虎,好開心啊~~
    我上年有去架,不過今年好忙去不到了,希望下年可以一家五口去啦,哈哈.....XDDD

    ReplyDelete
  2. 我今年都有諗過去,但呢個weekend實在太忙去唔到,希望下年會去到啦

    ReplyDelete
  3. 嘩,好多嘢好好玩呀,唔洗錢好抵呢!

    ReplyDelete
  4. 我地都有去呀,不過好快走,去就只為左同偶像影相,哈哈。包包好enjoy呀:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我地都想玩耐啲,但真係好多人呀

      Delete
  5. 我都希望下年同劉bb 去, haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. go go go,記得早啲留意網上嘅預約時間,同埋早啲去就少啲人

      Delete
  6. 我問過訂巧虎寄海外,成4 千港幣,貴到喊

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh, 或者有無屋企人喺香港幫你訂?再寄畀你?

      Delete
  7. 我覺得超抵玩,又唔使錢入場,我一早去真係勁小人。不過巧虎果個遊戲超癈。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都覺好抵玩!下年一定再去,要好似你咁一早去!巧虎嗰個真係hea, 仲要包包below 2 得巧虎同小豬公仔玩!不過包包唔玩,去隔離枱玩人地嗰啲XD

      Delete