Wednesday 13 May 2015

2015台北宜蘭之旅:Day 5 + 後感

DAY 5
羅東傳藝中心 ~ 蘭綠色博覽會 ~ 幾米廣場 ~ 機場附近食海鮮 ~ 回港

呢間民宿張床好舒服呀~
不過窗簾無用遮光布,晨早7點包包就因為天光醒左!媽媽我好。眼。訓。呀~

一開窗簾,天氣非常好呢!



未到早餐時間,我就執行李,papa就帶包包落樓下玩



食早餐要去旁邊粉紅色的一棟

早一天服務員有問我地幾點食早餐,所以一去到早餐已預備好了,好精緻呀。有粥有生果,有蛋有菜、


包包都有兒童餐


包包好喜歡佢個早餐呢,除了個包,其他都食晒 (包包之前已經飲左8安奶)


仲肯自己食!


我個早餐都好好味!


食飽飽我地就周圍行下影下相



包包勁興趣周圍走,好難先捉住佢!


前園仲有枱櫈同千秋



呢日包車司機10點到,要byebye呢間酒店式服務嘅民宿啦~

呢日司機轉左人,真係omg, 個司機就係我最怕口水多過茶嘅人,仲畀佢老點左我地……

第一個景點係傳藝中心
(包包7點起左身,所以一上車佢就訓左啦~)
好古色古香嘅建築



去到行一陣差不多11點,有表演睇





可能太嘈,睇到一半包包醒左啦~
唔知點解6299同包包都睇得好開心……


附近有個幾靚嘅湖,不過呢日太熱,無心機行。


本來想去玩抓周,但lunch 12-1 關門。
於是我地就食lunch, 嗰度有個類似food court嘅地方。餵飽包包,再行一陣就離開了。
我覺得呢度無咩好行,但好似係去宜蘭必去嘅地方。

本來行程係返台北去大溪花海。自己去過兩次,雖然唔大但影相都唔錯。點知個吹水司機話宜蘭一年一度嘅綠色博覽正正開始,相比大溪花海大兩陪,好多花咁話。強烈建議我地去。見佢咁話就放棄去大溪花海去左呢個博覽。

去到係要買飛嘅,好似twd 五六十蚊。
入到去係好大




但好似公園多過農場,有花嘅地方跟本唔多



而且場地太大,都唔知點行
仲有大量小學生在旅行,周圍跑



包包見到草地又極速走佬


最worse嘅係下午一點幾,烈日當空,又熱又晒,晒到我地傻……
結果留左30分鐘就頂唔順走人。
好後悔信左個司機,我想去大溪呀~

之後我叫司機帶我地去買手信,個司機一路就口水多多,介紹呢樣嗰樣。我地已經最後一日喺宜蘭,佢講嘅我地已經去過/知道,真係好想叫佢收聲!
又叫我地必買諾貝爾奶凍返香港。明明之前個司機話唔好買返去因為要雪,佢又話ok,我話我地已經食過佢都話車我地去買,要我大大聲講我地唔去啦佢先收聲!咩事呀?攪到我忟忟地

買完手信上車,去埋幾米廣場就返台北

可能大家都攰啦
6299又唔知幾米係乜水
包包又眼訓好扭計,老公只想快快影完快快離開
個個都無興趣影相
我。好。失。望。呀。
咁好影嘅地方都唔一齊影
齋影啲假行李又有咩意思呢?T_T


好難得先捉到包包影相。
包包勁眼訓,要食奶咀。





一上車包包就訓左
成車人都訓晒

我叫司機先車我地去食野先去機場。又一次老點我地ヽ(`Д´)ノ
話機場附近食海鮮又平又好味。
但其實都要10-15車程
計埋車程,我地嘅用餐時間只有45分鐘!

落車去到其實只係一個小小魚港,幾間餐廳都係細細間又舊舊地。(另一邊係好似街市咁)

45分鐘食海鮮?點叫呀?
唯有隨便叫個套餐,都忘記了價錢,應該唔貴。但食物就一般般。
到啲食物上枱就只有30分鐘。

包包被吵醒,心情唔好,係都要我抱住,又唔肯食野。時間緊迫,都無佢辦法。大家拿拿淋食啲野算。


99又勁緊張,已經預了兩個小時前去到機場,就算比預計遲10分鐘都唔會上唔到機架,老人家就係咁。呢日整個行程都令我好忟。真係多得個吹水司機唔少!!!之前嗰個好好多架!

大概7點上機。上到機包包當然唔訓啦,不過無食dinner嘅佢好餓,好在mama我日頭見有麵包店買左啲麵包,飛機起飛時佢密密食,沒有不適。跟住同佢玩下,睇下書。空姐攞左bb food畀我,包包又食左啲蘋果蓉。(我先醒起去台北嗰程無畀baby food同尿片我呀~雖然唔係值錢,但包包張機要話晒都六百幾蚊架,又唔佔位!)

到飛機開始下降,我就沖支奶畀佢,可能餓,三分鐘飲晒,都未land!包包開始扭計,大叫,又唔係喊喎。叫左好短時間就收聲,跟住架機好快就land左,我知應該係氣壓令佢唔舒服。喺等落機嘅時候,包包就喺我懷中訓左。仲一直訓到第二朝……

後感
呢個旅程我諗唔算玩得開心,多得嗰間民宿同埋個吹水司機。我又攰到死,但我知包包就好開心。所以我堅持帶埋佢去係無錯架!
一心諗住同屋企人去可以幫輕下。但我覺得相反,我反而要照顧埋老人家嘅感受。包包我可以控制到,但老人家嘅preferences同需要都係我之前無想過嘅。相反姑媽就好幫到手。
成個trip,訂機票/酒店,book車,plan行程都係我做(我老公係唔會plan野嘅人),去到台灣又要湊包又唔夠訓,真係好攰呀~
結論係,下次同包包去旅行要去啲hea啲嘅地方,唔使點plan又舒服,一家三口去就好了。

下。個。月。我地又去玩啦,希望今次真係可以畀mama我休息下啦~我真係好好好好耐無好好休息啦~


6 comments:

  1. 通常媽媽都係最攰嗰個, 但見到個仔開心就乜都抵返晒啦~
    同 埋我都覺得帶小朋友係其實冇得PLAN, 隨性啲去玩, 冇咁大壓力
    下個月去邊玩呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 因為同6299一齊又唔可以隨性去玩,所以下次我都prefer一家三日去玩!
      去…… 沖繩呀~三年前去過,自駕,hea 遊!

      Delete
  2. 都係一個好好體驗吖,最緊要包包enjoy,下次玩得更開心

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都係嘅,最緊要個仔開心,媽媽幾攰都唔緊要!

      Delete
  3. 包包玩得開心乜都值返晒啦~~下個月係咪一家三口啊???到時可以慢慢enjoy下..hea下....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀~一家三口去沖繩,好期待呀~

      Delete