Monday 18 May 2015

包包的廚房

兩個月前嘅事啦~

見包包玩巧虎個煮飯仔咁開心,就決定買個廚房畀佢。去左toys r us, 因為有多啲選擇。


呢個廚房有幾個砌法


包包極之喜歡呢個廚房,每日都花唔少時間喺度呢!



喺廚房同枱仔中間騰來騰去,好似好忙咁 XD


開爐會發出沙沙聲,好真實




煮完仲識洗碗




玩到攰仲自己拎張櫈仔坐,笑c我!


mama我仲買左啲假食物畀包包玩,未有時間影相,有時間再blog!

15 comments:

  1. 包包將來可能係一個煮家男, 佢老婆會好幸福!

    ReplyDelete
  2. 包包玩得似模似樣喎~
    同埋包包好幸福呀, 佢個活動範圍好大呀
    我最後都放棄咗買廚房, 因為切切切玩具玩咗一星期就被打必冷宮 (嗚嗚)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 包包佢雖然無一開始咁鍾意,但只要我地同佢一齊玩,扮食野,佢都好開心,互動好緊要架。
      另一方面,蛇仔明鍾意車車,反而包包又唔太好車喎

      Delete
  3. 嘩﹗個廚房好大個,睇到EE心心眼呀﹗好羨慕包包有咁大咁靚嘅廚房﹗燒腩仔仲係玩緊個自製紙箱廚房仔咋﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你個自製廚房係無價寶,燒腩仔仲幸福呢!本來無打算買咁大個,係包爹話要買

      Delete
  4. 包包好叻呀,佢咁中意玩,買都抵呀!
    我無買比佢地玩, 我嫌阻定,hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我覺得兩姊妹一齊玩應該好開心呢,媽媽買啦~

      Delete
  5. 好大個廚房呀!正。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 雖然無寶品屋企咁多玩具,唔介意嘅話得閒過來玩吖

      Delete
  6. 嘩,好正呀好正呀.....攪到我都好想搬個廚房回家啊.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 買啦買啦~第時三兄妹玩,一定好開心呢!

      Delete
  7. 我都訂左個廚房仔俾O仔作為歲半的禮物呀...... 未到手.... 遲吓BLOG一BLOG先...

    ReplyDelete