Thursday 21 May 2015

包包19-20個月成長紀錄

上個月skip左,因為艾利絲差啲畀包少玩謝。
Easter後包包就變得好扭計,少少事就喊同發脾氣。仲痴媽b上身,我一喺度就痴到實,連廁所都去唔到!食野又好差,明明好肚餓都唔肯食,結果又開始返睇兒歌食飯嘅日子,唉~訓覺又差左,會半夜喊醒,總之咩都有問題!

呢種日子過左兩星期!畀我估中左,包包出大牙啦~仲一次過出3隻 (可能第四隻都黎緊),所以咁忟!包包本來得8隻牙,除了三隻大牙仲出緊兩隻細牙!!最近叫做好返啲,但之前就慣佢所以都要少少時間tune返佢嘅行為!

畀佢企上電子磅,都係11-12kg  ,好似無點重喎
高就無度lu

食方面好大分別啦
1. 包包已戒左夜晚餐奶。見健康院話要戒,就試下。其實由細個開始包包夜晚餐奶係訓住飲,因為當時包包厭奶,係訓左先肯飲。mama成日驚包包飲奶少唔夠營養,一直都挨眼訓餵埋11點餐奶換埋片先訓。其實我都好掙扎,我怕包包飲少呢餐會瘦晒,到18個月,終於的起心肝忍心停左呢餐奶。對於唔太好奶嘅包包,一停就戒左lu... 只係出牙嗰排間中半夜醒左要隊支奶先訓返。所以包包而家只係朝早飲一餐奶,飲到8-9安。包包日頭係唔飲奶,無論奶粉定鮮奶都唔肯飲。佢真係一個唔鍾意飲奶嘅bb。

2. 另外3固,就變左2.5固。因為nap嘅時間問題,有時兩餐只係隔左三個幾鐘,唔餓就更係食得好差又唔肯食。到dinner同我地坐埋又發癲要飲湯食大人飯唔食bb飯!往往都浪費姐姐煮嘅bb飯!所以就決定由3固變2固,時間隔4-5小時。到我地dinner就會飲湯同畀少少大人飯佢食,因為包包已食飽,所以只會食少少大人飯,好似蒸魚同菜咁。再加埋飯後果,小肚腩無難度!宜家嘅timetable係:
0800 8-9安奶,有時會食少少麵包
1100 1st nap
1300 lunch
1400 落樓下玩
1500 食生果/麵包/蛋糕
1630 2nd nap
1800 dinner
1900 bath
2000 soup+ 大人飯
2200 sleep

呢方面又開始難攪,夜晚要喺大人床訓著先搬返去bb床,可能bb床太窄唔夠佢碌。而且一定要mama陪訓,佢會痴住我先訓。如果我去街,就姐姐,但都喊一輪先肯訓,唉~

包包依然要一日兩nap,但大個左,2nd nap 又遲左,成6點先醒,所以夜晚又遲左訓。要10:30甚至11點先訓左!攪到我無晒時間!希望快啲幫佢adjust到一個nap only!

活動能力
包包嘅大肌肉發展一向好好,已經會跑,但未識跳。我地住村屋三樓,包包已經識自己抓住扶手行樓梯上去。對一個歲半嘅小朋友來說都幾攰架!

食飯方面都已經開始train佢自己食。蛋糕,yogurt等等喜愛嘅食物已經可以自己食。但食飯就食兩啖就唔肯自己食囉!=皿=

語言能力
兩個月過去,進展緩慢。
發癲嗰兩個星期,連mama都唔叫,好多識講嘅字都無晒!無進步仲要退步!日日淨係bababa同吖吖吖,即使我好努力教佢ma都唔彩我,mama真係又傷心又擔心。

上個月有一日突然叫我mama, 仲要笑住望住我講,我真係感動到眼濕濕!19個月,係19個月!先識得認真叫媽媽!而家放工返到屋企就會主動叫媽媽,真係甜到所有辛勞都唔記得晒!也明白我急都急唔黎,終有一日佢會開金口!依家識講有意識嘅嘅字唔夠十個。媽媽真係唔擔心就假…… 相比起同年齡嘅小朋友真係慢好多…… 又成日諗係咪要去評估下。但身邊好多人都話我過份擔心…… 或者睇下包包返學之後會唔會好D....

唔好以為包包咁就好文靜,佢嘅bb話係勁多,無時無刻都喺度講,仲要大大聲講嗰隻,出街食飯都大聲講,完全唔怕醜架!我諗佢大個一定係一個好多野問嘅小朋友!

認知能力
雖然包包唔識講,但認野就好叻。flash card 2/3嘅物件已認得。好多動物生果都認得。最勁係連隔離屋姐姐都認得!我問佢佢邊個係xx姐姐佢就會手指指加堆bb話。

情感發展
唔知係正值完美主義敏感期定係包包嘅完美主義特別嚴重,好多位都真係又麻煩又攪笑!
。我地住村屋,習慣入屋前除鞋,包包堅持將每個人嘅鞋親自放上鞋架先入屋!如果幫佢又或者未放好就抱佢入屋佢係會發脾氣嘅!
。開門堅持自己拎key開(當然要我地幫下手),開完要自己放返原位!所以每晚食完飯上三樓都要好多時間先成功入屋-_-#
。迫人著拖鞋,如果無著會拎隻拖鞋去你面前再加一堆bb話(即係話你做咩唔著鞋之類)
。baby trolley 同iimo玩完要泊好原位先走開。係原位!如果原位有野佢係會搬開啲野再泊!
。有盒玩具玩完係一定要入返盒
。沖涼要自己拖個浴盆入沖涼房,之後自己入房攞毛巾,放入浴盆,ji bath gel, 拎沖涼玩具,一連串動作要自己做 (不過見到佢好忙咁行來行去真係好得意架)
。沖涼前/訓覺前會先將自己對拖鞋除好放角落位置!
。非常樂意clean up,連唔使執嘅都執埋!
仲有好多好多,多到我都無時無刻心諗“你真係好麻煩呢!”

其實包包都算係個幾聽教嘅小朋友,mama我堅持同佢講道理,通常講多幾次佢都會聽。喺媽媽音波功下,而家出街都會肯拖手,少左好多佢四圍走又捉唔住嘅情況。所以而家我地去行商場都唔帶stroller啦~病左都肯乖乖食藥。

係食方面真係麻煩啲!

呢2個月既相....

自從識叫baba後,同papa好friend,mama被打入冷宮兩個星期


佢地喺度玩扮訓覺喎



開始教包包自己除褲,但仍然有點困難。



去姑媽會所玩


同表哥玩(應該係被表哥玩),包包個頭真係好大XD


同anki同寶品玩

最近成日翁埋眼笑,好醜怪呀~



包包成日著我地大人拖鞋,於是買左對拖鞋仔畀佢,佢鐘意到不得了!



學自己飲水,少少水就ok,多水就成身濕晒


離埋就以為我地見唔到佢,傻豬


食少兩餐後瘦左又高左,但塊面都係咁包


最鐘意搬搬抬抬


著左自己拖鞋都要著大人拖鞋!


之前淘寶送左50個波,畀佢喺浴盆玩,勁開心

玩完要幫手clean up


包:媽媽執咁耐都未執完嘅 XD

上個月去左台灣




又去左海洋公園



仲食左人生第一啖雪糕


古靈精怪


最鍾意食yogurt


自己著鞋,成功左,雖然啲貼貼亂晒,好叻叻


第一次去沙灘游水 (仲未有時間blog (>﹏<)


包包愛包包


呢個側面真係好可愛


有時會畀佢聽兒歌,包包會乖乖坐喺度睇


肚腩仔突左出來


額頭太突成日畀蚊針呀


剪左個靚髮
papa話無廁紙佢就即刻自己去攞,無人叫佢攞喎


認圖叻叻



當然有百厭嘅時候


喊都無用架




28 comments:

  1. 肚腩仔突左出來好可愛呀 ^^
    哈哈.....

    ReplyDelete
  2. 包包真係瘦左好多呀, 而家只可以叫佢做包包面咋!! 哈哈~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,特別係剪左頭髮之後,成個人都slim左,望落又大個左

      Delete
  3. 仲有個凸出來嘅肚腩,食得無咁好都唔怕啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 成個人瘦晒,希望只係拉長左

      Delete
  4. 連出咁多牙,小朋友扭計都好正常。

    包包越大越靚仔呀

    ReplyDelete
  5. 包包真係越大越似媽媽,係靚BB一名。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝ee, 唔讚得架,愈大愈醜怪就真

      Delete
  6. 或者試下遲少少nap? 咁咪吾駛要兩個nap囉?
    哈哈,個個小朋友都百厭,我個妹妹都成日擒凳子,嚇得我

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有時出街都會一個nap,遲少少nap, 但佢夜晚就會好扭計。既然包包平日都無野做,就由佢訓兩個nap,訓得多對bb都好。

      Delete
  7. 係咪呢個年紀d 身型係咁呢,我ET仔又係高左瘦左,但仲係有個大肚腩!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 應該係呀,識行識走就自然會瘦左,高左又拉長左呢

      Delete
  8. 包包真係一個企理bb, 樣樣都堅持放原位, 好叻仔, 蛇仔媽好羨慕呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 瞕瞕都有呢個傾向,唔知點解

      Delete
    2. 佢堅持到好似有強迫症咁
      好麻煩架

      Delete
  9. 臉型真係好影響一個小朋友俾人的觀感,包包就係因為塊面包包,所以都唔係好覺佢瘦呀,佢只不過係高左。
    歲半識叫爸爸媽媽係最基本,既然達到,而家都未駛太擔心既。語言和運動都關關地基因事,因為語言或運動的神經,在大腦中如何分佈,哪種神經先發育,哪種神經後發育,在未出生之前已經決定左,至於後天再得到怎樣的發展和加強,就靠我地父母啦。
    ps. 總之一定會發育,重點只係先後之分。包包運動很不錯,而瞕瞕係相反架。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 希望佢係似爸爸,運動叻講野唔叻啦~
      最近見到唔少小朋友都有語言問題,所以有點擔心!

      Delete
  10. 包包真係好堅持呀, 睇黎係典型處女座特徵, 另一個角度睇好乖仔呀, 唔使叫都肯自動自覺執整齊~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 希望佢呢份執著係優點唔係缺點啦

      Delete
  11. 包包真係愈大愈可愛啊~~~ 我仔都係處女座添, 將來性格會唔會好似包包咁呢~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 希望佢呢份執著係優點唔係缺點啦

      Delete
  12. 包媽, 我想問下你呢款拼拼地墊邊度買呀? 每個格係咪大塊過平時果d? thanks!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我係淘寶架,又厚身又大塊!

      Delete
    2. 有無推介呀? 想換過大塊d俾諵b^^

      Delete
    3. 淘宝商品:星期八eva宝宝爬行儿童拼图泡沫地垫60x60拼接铺地板垫子大号加厚 http://b.mashort.cn/S.ZmAMw?sm=261dd2

      我係買60×60cm, 2cm厚嗰隻。
      啲顏色比圖片sharp
      我都想買過其他顏色,橙色太sharp, haha

      Delete
    4. 唔該晒呀包媽!! 我target買啡拼米呀~~

      Delete