Tuesday 3 March 2015

包包17個月成長紀錄

包包快18個月大啦~艾利絲又例遲,因為早前包包又病左,距離上一次病只係相差三個星期!好在今次只係氣管敏感,咳咳咳,唔會傳染,但因為夜晚成日咳醒,都睇左兩次醫生,媽媽荷包又扁左,又無覺好訓…… 幸好新年前好返晒!新年又忙左一輪,仲有就係我地plan緊同包包去旅行呀!

而經過16個月時病一病,包包突然變左隻為食豬!mama我又開心又煩惱!

睇醫生時磅11.1kg, 82cm

  • 包包變得好為食,特別係見到我同papa食野就一定lur食,吖吖吖咁叫!
  • 最愛除了橙外,就係面包!其次係apple, pear, strawberry etc,見到就扭食,好心急,等耐一陣都發脾氣!
  • 連奶都飲多左,而家一餐食到7安,包包由6個月開始厭奶,而家終於唔再厭啦,有時見到支奶已經好心急要飲,仲肯主動自己hold住支奶!(佢之前唔肯架!)
  • 超鍾意飲湯!飲半碗大人碗都唔夠!我99日日都煲湯,dinner佢一見到碗湯就會唔食飯,要飲湯先,但飲左湯又食好少飯,好麻煩!有時煲啲湯唔啱佢飲,佢見到我地飲又會扭計喊!所以嫲嫲而家好好,成日都煲包包啱飲嘅湯水!
  • 依然兩奶三固,早晚飲奶,日頭兩餐杰粥(我放假就會煮通粉),dinner就食bb飯,同大人同枱食。
  • dinner佢就最煩,除了要飲湯先,見到我地用筷子又要用,甚至要用我隻碗呀!試過指住碟葉要食!終於體驗到為食b嘅煩惱!

又係病嘅後遺症,而家係我攬住先肯訓!試過由佢喊,想佢自己訓床仔,但佢會狂喊,喊到咳晒,企喺床邊唔訓,好可憐咁…… 我真係唔忍心呀,於是開始左我嘅陪訓日子!佢訓左先搬佢返bb床。我仲試過唔覺意訓左著呀!不過攬住佢訓又幾sweet嘅!

而午睡又係問題,因為包包大左,2個nap好似太多,令佢夜晚要好耐先入睡。但1個nap又太少,眼訓嘅話dinner就好扭計又食得唔好。所以而家有時一個有時兩個nap,仲tune緊。

牙齒
8隻ja.... 我見好多同期bb已出大牙!
但無咁多牙個樣就仲好bb呢


活動能力

  • 行路好快,幾乎跑啦~但又因為行太快成日kick到
  • 睇迪士尼覺識turnaround,仲turn得好開心
  • 聽到喜歡嘅歌會踏腳dancing,真係好可愛!好鍾意聽愛回家首歌!
  • 大部份指令都好肯做,係好多時唔肯hello~
  • 我開始教佢自己用匙羹食粥仔,通粉就最好畢,喺我幫助下試過畢到大半碗呢!但粥仔就煩啲,開頭幾下都肯,之後就玩野係咁督督督,整到周圍都係!包包係唔怕污糟,跌左喺個tray度佢又個用手拿返黎食,轉頭又去捽眼r頭!要繼續努力!

認知能力
  • 認到好多野啦,但包包要睇心情先彩你!
  • 最叻認動物,最鍾意dogdog , meow meow, rabbit, panda, froggy
  • head, eyes, nose, mouth一時時,nose 同mouth有時亂指
  • 聽得明白我地大部份指示

語言能力
  • 依然發展緩慢…… 今個月最叻baba,咩都叫ba, 當然叫爸爸都係ba,但唔知點解教咩都ba ,唉…
  • 叫佢叫mama, 又係ba,但需要我時就會叫mama架喎!
  • 另一方面,極多bb話,隨時扮聽電話,ee urur,好可愛又攪笑
  • 用食物引佢,就只係吖吖咁叫,只顧食物完全無心聽我地教佢
  • 其實包包又唔係唔肯講野,但教極咩都ba,有時講到,又唔再repeat。bb話發到好多音架,又聽明我地講野架,已經17個月,真的令媽媽有點擔心呢!
情感發展
  • 愈來愈有主見,好多野要自己做!
  • 另一方面都好有手尾,好多時都會將啲物件放原位。我朋友話包包好處女座喎,好定唔好?
  • 無耐性,一要等就發脾氣,而家盡量咩都要佢等下先!
  • 好古惑,叫佢唔好做,我一轉頭佢就即做!話佢佢就笑,激死!
  • 當然佢都好醒目,睇人黎扭計!最扭係嫲嫲!
  • 由於包包未識講野表達,好多時佢表達唔到就發脾氣。所以我真係好想好想佢快啲識講野!
下排終於有4隻呀啦~

傻豬樣

而家好鍾意倒亂,成功反轉張櫈好開心

無時無刻都傾電話,講好多野架


星期日無地方去就會去鄉村俱樂部

包包而家已經唔驚草地,可能啲草短左,又可能佢太鍾意行行行……




自己食藍莓

有時會去公園




我型唔型呀?

長長嘅眼捷毛,媽媽都想要

企上張櫈度,話唔準仲笑!


pizza面 XD

剪左頭髮靚仔晒!


拎大人拖鞋著

好鍾意照鏡,唔係貪靚,係同鏡入面嘅自己玩,好傻豬

happy boy

幾曳豬,特登企上張櫈仔搵papa

自己食mummum

媽媽的話
今個月最大轉變係包包貪吃左好多,終於變返一個正常小朋友。話時話真係好神奇,無啦啦變得咩都食!當然因為貪吃又麻煩左好多。但同時間,我有時都會畀幾啖有味飯佢食,見到佢食得開心,我就開心。因為佢而家肯食,所以都唔需要開歌仔睇啦,但有時食到一半都係要一兩件玩具。如果佢食唔晒我都由佢啦。見到佢肚仔漲bokbok,媽媽就最滿足!

食呢方面唔使再擔心真好!

16 comments:

  1. 包包變左為食BB好抵媽媽高興呀! 加油加油!
    睇黎諵B同包包都幾似, 睇黎都係典型處女座性格, 希望大個唔好咁麻煩啦 HAHA

    ReplyDelete
    Replies
    1. 而家已經好麻煩,好固執,一定要自己做!講道理又唔明得晒,由得佢又唔想太寵佢。有時放工返去好攰又要同佢角力真係好攰,希望我堅持到底唔好妥協!

      Delete
  2. 突然鐘意食野就太好,叻仔。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,尋晚整佢好鍾意食嘅炒蛋,清晒個碗仲飲左一大碗湯!個肚仔好漲,哈哈

      Delete
  3. 佢地食得訓得就最happy呀, yeah!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,煩少好多!而家佢曳唔食一餐半餐我都由佢!

      Delete
  4. 恭喜﹗恭喜﹗包包鐘意愛上食嘢﹗

    ReplyDelete
  5. 果然,香港父母係會教英文先,睇你教dogdog , meow meow, rabbit, panda, froggy, head, eyes, nose, mouth就知。我真係全部都係中文教。。。
    包包先得一歲五個月,可能無咁快明白「等」的意思,睇書話起碼要到一歲六個月先有「等」的概念。而耐性測試,也要在三歲過後才做到。幼兒想馬上得到眼前既東西係正常的,如果咁就斷然佢無耐性,未免早了一點。
    雖然未能用言語表達而發脾氣,或者可以考慮下用嬰兒手語,也是很有效的交流方式。嬰兒手語(Baby Sign)絕不會阻礙或延緩正常語言發展,相反,它更能鼓勵幼兒樂於溝通,而令語言學習加快。在瞕瞕未識講野前,我都係一直同佢用手語溝通架,而家都仲用緊少少。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 但我覺得O仔明白等的意思呀?我地成日都用「延遲」呢招訓練佢耐性,SO FAR 都OKAY呢。

      Delete
    2. O仔好叻呀。瞕瞕就係啱啱在歲半之後開始明白「等」的概念,佢可以等一陣,但真係只係一陣^^"

      Delete
    3. 香港人好多時都中英夾雜,再加上包包係姐姐湊,所以我地好多時又講中文又講英文,而material又大多數係英文,就好自然係學英文先,唔係刻意架。
      包包無耐性係我上playgroup時觀察所得,佢相比其他bb真係全班最唔等得嗰個,再加上佢爸爸都係無耐性之人,有理由相信佢好似佢爸爸!
      但c琪講得好啱,包包最近已經對等有觀念,我叫佢等等佢都肯等一陣呢!
      至於baby sign我都有試,但包包佢唔太鍾意做動作,而且有感教佢動作不如教佢說話,但我都會盡量配合少少動作希望佢明白!

      Delete
  6. Language呢一點,也不用太擔心。男孩子一般都係慢少少。佢講BB話,但大人唔好用BB話,等佢聽多D佢夠信心就來料!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我地都好少bb話,因為姐姐講英文係無bb話。但其實點先算bb話?疊字如dogdog算唔算?

      Delete
  7. 為食豬,嘩,睇到呢三個未好讓人開心呀,希望包包繼續食得好啦 ^^

    ReplyDelete