Friday 20 March 2015

907 bb gathering at 18 months

呢日我地9月7日出世嘅bb又gathering!

好感慨,佢地真係大個左好多。雖然同日出世,但就各有性格!

我地呢日去左西九海濱長廊。個地方真係唔錯呀,有草地,又係海邊,大少少嘅小朋友仲可以租單車!

搭車嘅可以喺九龍站行過去,唔太近要15mins,但可以接受。
揸車嘅嗰度有carpark,但兩點後就full晒,要排隊,走嘅時候四點幾車龍好長呀!

我上網見人地又係話carpark好full, 於是就泊喺elements再行過去,點知原來都唔近,好在有帶stroller! 我地早去,carpark應唔使等好耐,蠢左!!

呢日天氣好warm呀!

包包上午撞到個頭,個頭瘀左一達!好在我睇唔到(papa揍住佢),如果唔係心痛死我!


一去到,bbs更係開餐先!


人齊就影相
包包無啦啦起身走佬!



食完野就去玩啦~




玩一陣又休息下
包包第一次飲呢啲果汁,飲完都唔捨得掉 (^_^;)




把握機會又影下相!
bbs真係好可愛!






影完相又玩下,帶左個波畀包包玩,包包好鍾意玩波


已經識助跑再踢個波


包:媽媽畀你吖!

因為我地無帶飯畀包包,所以玩左兩個幾鍾就走啦~
臨走前影張大合照先!


包包呢日好開心,返到屋企仲好hyper,仲唔肯nap呀,結果到夜晚未到9點就訓左啦!

但係男仔同女仔始終玩嘅唔同,佢地幾個女仔一齊玩單車玩bubble,包包就走去踢波。再大啲我怕佢可能佢唔肯同女仔玩啦~

17 comments:

  1. 拎住波波張相,好cute,好想錫啖!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. 其他全部都係女仔,包包大把靚女揀呀! ^_^

    ReplyDelete
  3. 可能大D佢係負責吹波波,畀D女仔追住嗰個呢

    ReplyDelete
  4. 識助跑添,係天生運動型喎

    ReplyDelete
    Replies
    1. 應該係,都好似爸爸,唔好似我運動白痴

      Delete
  5. 西九係一個親子好去處

    ReplyDelete
  6. 包包呢個打扮好型呀~~ 仲好似好大個仔咁^^

    ReplyDelete
  7. 再大啲我怕佢可能佢唔肯同女仔玩啦 <-- 唔洗擔心啦. 再大啲只會追住啲女! XD

    ReplyDelete
  8. 瘀左<---哈哈,不用心痛啦,我家巨龍早幾個月又係咁,我初初都好心痛架,不過幾次後已經見怪不怪,但過左果幾個月,佢又突然唔會撞到瘀,好神奇,哈哈~~~

    ReplyDelete