Wednesday 25 February 2015

2015 Chinese New Year (1)

短短一年,包包真係大個左好多呀~
上年包包仲係一舊飯,今年佢明顯好enjoy呢個咁熱鬧嘅節日!



See 2014 Chinese New Year

艾利絲其實都無點準備過年,只係貼下揮春,執下屋,包下利是,因為其實主要準備99都負責晒lu....

年初一

包包習慣8時左右起床,佢飲完奶奶就幫佢換上賀年衫。mama買左對新鞋仔畀佢,佢超鍾意,仲自己幫自己著鞋,喺媽媽幫助下著左之後就好開心咁通屋行!

呢幾日好暖又有蚊,包包面仔畀蚊咬左幾粒呀!蚊呀蚊,點解你新年前先黎咬,攪到包包無咁靚仔啦!



等mamapapa派利是畀包包先!
但包豬係對利是無興趣囉~(^_^;)

爸媽祝你身體健康,精乖伶俐,快快樂樂!


到我同老公都換好衫,就落樓下同爺爺嫲嫲拜年啦~
而我呢個鄧家新抱,傳統上每年初一朝早都要敬茶畀6299架!


玩多一陣就祝包包返上樓nap,等佢一陣多啲精力同人地拜年!

訓醒嘅包包好精靈呀,叫佢請請,飛吻,錫錫都肯做!最攪笑係原本佢唔肯收利是,但我教佢利是可以收喺面包超人袋仔,佢就好落力咁收利是,差啲想收埋我同papa啲利是呢!

屋企年年買好多花,影返啲靚相先!


包豬又行行行


papa又錫錫


我地親人好多都住附近,拜年行過去就得!
包包去到人地屋企好開心!



偷糖成功幾開心!查實佢未食過糖架……


包包真係好鍾意琴,大少少一定畀佢學琴!


返到屋企又影下相





之後,每年傳統,都會叫隻獅黎舞下,62話咁先旺屋企。包包好叻,雖然好大聲但一啲都唔驚呀!





影完舞獅包包又要nap下叉下電

夜晚沖完涼換返個西式look先!
型唔型呢?



太多相,分兩篇寫……

21 comments:

  1. 包包著住中式服好可愛;但O媽我都係鍾意包包的西式造型,型仔到爆!

    ReplyDelete
  2. 年初一要敬茶,真係好傳統wor!

    ReplyDelete
  3. 包包著中式衫好可愛呀, 西式就夠晒型仔~~
    我初一都要敬茶比6299 呢....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你屋企同我屋企都一樣咁傳統呀!

      Delete
  4. 祝你地一家新年快樂,身體健康呀!

    ReplyDelete
  5. 好型呀! 兩個look媽咪都好有心機喎

    ReplyDelete
  6. Happy New Year!!
    包包中式西式兩個look 都好得意呀!

    ReplyDelete
  7. 兩個look 都好型呀! 個人中意中式look, 因為一年先會打扮呢個look一次, 比較少見^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係呀,同埋佢大個左著中式就唔得意,而家要著多啲!

      Delete
  8. 包包個西式look好掂呀~~~~EE招架唔住,比你電暈咗

    ReplyDelete