Monday 9 March 2015

2015 Chinese New Year (2)

年初二

每年都同一行程,先去99外家拜年(係流浮山),下午就返我媽度拜年

是日都係中式look
因為我媽買左套唐裝畀包包呀,仲比我淘返來嗰套靚好多!去婆婆度拜年梗係要著畀婆婆睇啦~


一早起身落花園玩


包:媽媽幾時去街街呀?


恭喜請請嘅樣


本來應該nap完先去街,但包包超hyper,攪左45分鐘都唔訓!時間緊迫就照出街!

去到流浮山唔得閒影相,我要跟住99去派利是 ToT

包包同舅公隻狗玩得好開心,仲食左兩塊cookies,開心到完全唔覺得眼訓!

之後就駕車出九龍去我媽到,已經四點,包包一上車就訓左!

45分鐘就到我家,即係包包全日只係nap左45分鐘!

結果到dinner時就好扭計啦……
又係咁要飲湯,我媽又無準備湯畀包包,又唔食bb飯要食我嗰啲,好混亂咁畀佢食少少算!

同婆婆影下相先!


勁扭計,要出動奶咀先得!



年初三不宜拜年,而且前一日都好攰同好遲返屋企,呢日就hea住過。

本想去錦上路餵兔仔,貪佢唔使入場費,包包又勁鍾意兔仔,點知初三無開。

唯有去隔離個hello kitty farm, $30一個人,加$20餵羊,咁就$80。

老公話真係好掙錢,我地第時退休可以考慮開返個!

影張相先!



一入去就餵羊咩咩,咁羊年同包包去睇下羊都幾好嘅!


包包超鍾意動物,一啲都唔驚!
(又凹左個肚腩出來XP)



睇佢幾開心!



好多hello kitty 板for影相,不過包豬無興趣

慢慢行睇下菜


有幾個呢啲活動場,但包包仲細唔啱玩

玩得最耐係呢個小小playground
仲有個小滑梯無影到


包包玩呢間屋仔玩好內,我有衝動想買一間放天台!


影相位,可惜包少愈影愈走佬……

其實仲有隻豬,最後啲菜就可以畀隻豬食,點知包包見到隻豬個食相有啲驚!


個場唔太,但小朋友應該鍾意

好快就走lu...

下午就同包包玩下車仔
由於家住村屋,已經有兩架呢啲二手電動車,如果唔係我真想買架型啲嘅畀包包呢!



齋坐都好開心!


初四係我地大家族最多人聚埋一齊嘅日子,要5圍枱食飯!
要見咁多人,當然要幫包包執正啲啦~

呢個look得唔得呀!


第二架電動車出場,不過係粉紅色
但我最頂唔順係佢啲大陸兒歌,又嘈又唔知佢唱咩,偏偏包包成日都去㩒播歌個制!



咩事笑得咁奸呢??

四日新年假就咁結束

mama湊左包包三日都好攰 
但包包算幾乖,又唔怕陌生人,又肯請請同飛吻,好叻叻啦!



14 comments:

  1. 錦上路有兔子餵架,邊度呀?我有諗過anki大啲租個田玩下,我最愛粉紅色車車個look,好靚仔。

    ReplyDelete
    Replies
    1. hello kitty farm隔離有個環保農場,裡面有得餵兔仔,我上星期先去左

      Delete
  2. 包包個look 好型wor......
    又會唱大陸歌既???

    ReplyDelete
    Replies
    1. 因為架車係大陸貨淘寶貨,如果香港買呢啲車超貴!

      Delete
  3. 包包同架車咁型,要配返個靚女先得喎

    ReplyDelete
  4. 你地幾時開返間樂園, 我地啲blog友黎幫襯. XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 田鼠媽好耐無見呀!
      我退休就開,等我呀 wahaha

      Delete
  5. 我鍾車包包初四LOOK,人地初四樣衰衰,包包好型仔丫!

    ReplyDelete
  6. 初四look好型仔呀! 襯埋粉紅色車好似闊少 haha

    ReplyDelete