Tuesday 10 February 2015

剪髮剪髮

包包啲頭髮長左好多,平時都係我自己操刀修少少,見新年就到,就帶包包去salon畀人剪。

自8個月大時去過salon剃頭,今次係第二次去畀人剪頭髮。

我個stylist有兩個仔,所以剪小朋友都好有經驗,又快又有細心!

帶備左ipad睇歌仔

由媽媽我抱住


包包一路剪就一路嗚嗚嗚…又mamama...
眼有淚光但又唔係喊,好似好慘咁,哈哈
佢個樣真係好攪笑XD



剪完啦~靚唔靚仔呀?


我覺得剪得好好呀,好精神,又唔太短!
但包包塊面就又大左又包左 XD

平時我同包包剪攪成個鐘先剪到,我諗我以後都係畀百幾蚊人地剪算啦~

21 comments:

  1. Nice hair cut ! 剪完感覺包包大個仔左好多

    ReplyDelete
  2. 好靚仔呀,張4格相張張都咁靚,影得好好

    ReplyDelete
  3. 剪得好好呀~ 好靚仔呀包包~

    ReplyDelete
  4. 剪得好靚呀,我都諗緊除咗阿旺頭仲可以同燒腩仔剪乜,反而我就唔捨得咁快畀人同佢剪頭髮,想珍惜仲得閒同佢剪頭髮嘅日子

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可惜包包係唔會乖乖咁畀我剪呢~

      Delete
  5. very nice cut r.... 我都仲諗緊O仔去唔去剪髮過年。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 剪啦,剪左可以好醒目咁去拜年呀

      Delete
  6. 好靚仔呀!
    BB果時都有剪過,而家小檬太多頭髮喇,自己真係唔識剪!

    ReplyDelete
  7. 包包好精神爽利呀~~

    ReplyDelete
  8. 好靚呀剪得,我都覺呢d 錢比人賺好過, 費事自己咁頭痛。
    Btw, 平時你比咩包包睇架?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無錯,寧願畀人賺!
      喺屋企通常睇迪士尼美語世界,出街就有個apps叫best kids song, free songs 都有10首8首,當然可以自己買多啲songs
      唔知點解包包對巧虎無興趣

      Delete
  9. 得意到呢!!! 我都要睇下點幫ET仔剪頭髮過年...

    ReplyDelete
  10. sosososososoooooooooo cuteeeeee...淨係見到相我都想咬佢...!

    ReplyDelete
  11. 新髮型好睇呀,好醒目,好醒神:)

    ReplyDelete