Thursday 5 February 2015

myBB.com試用:韓國Manito 護頸護肩透氣嬰兒坐墊

其實好耐之前已經收到試用,但最近都好似無咩用stroller,唔能夠試真添!


估唔到呢個墊咁厚身呀!


雖然厚身,但好輕同透氣!
可以話係冬暖夏涼!包包好怕熱,成日坐車仔同carseat都溜晒汗,有左佢就唔怕啦~



熟包包嘅人,應該知道包包有架戰車Quinny Moodd,呢架戰車真係好舒適,包包從來都唔會唔肯坐!


但呢架stroller實在bulky,有時去啲多人無嘅地方就好唔方面,所以我地都有另一架輕身啲嘅stroller,係我姑奶嘅二手車仔。雖然唔係我自己鍾意嘅model,但各方面都ok嘅!

不過對於坐慣quinny嘅包包,唔多唔少都覺得唔夠舒服。所以我一直物色緊一個舒服嘅車墊,今次試用真係好啱使呀!


因為最近都未有機會用呢架stroller,所以只可以畀包包喺屋企試坐下,包包個樣睇得出應該幾舒服呢!
(註:包包隻眼唔係受傷,只係糾正斜視嘅膠布,詳細可以睇返我之前嘅blog)


另外就係呢個墊仲可以用喺carseat,雖然包包已經16個月大,但佢仲有用個初生墊架,因為墊左好似舒服啲!而家有左新座墊,終於可以唔使要個初生墊啦,等我都快啲試下先!

2 comments:

  1. 我ET仔又係好怕熱,如果呢個透氣ok 0既,我都買返個先!

    ReplyDelete