Wednesday 18 February 2015

速行花市

上年包包仲細,今年可以帶佢去行花市啦~


只係去左元朗個花市,其實好細,所以我地唔使半個鐘行完!

包包對周圍環境好好奇

家裡已買了幾盆桔同花,所以包包對桔唔陌生,仲得閒就走去搣幾粒 (^_^;)



包包好開心咁“行”花市,佢真係好鍾意行,仲成日行回頭路 ( ̄∇ ̄)





剛下雨,路面濕滑,所以有時都要抱住佢


去到乾貨區,本來打算買個汽球畀包包,但佢好攪笑一啲興趣都無,幫mama慳住荷包

問佢要唔要dog dog, 佢望住我,我話唔要就行啦,佢就行lu...


見到啲姐姐大叫sell野,就望實人地,人地好落力sell佢都不為所動,望一陣又行

papa話呢個客仔好難sell XD


行行見到一推汽球用手指指住,原來佢鍾意個飛機


姐姐好落力sell佢
不過papa諗住放佢落地等佢自己攞,佢就好快咁走左去!最後都係無買到!


兩父子又好溫馨錫錫


好快就走啦~

晚上食團年飯
同表姐仔影相


7 comments:

  1. 幫媽媽慳住銀包又幾好喎。。B be就好鍾意波波,不過媽媽冇買喇,因為之前已經有啲喺屋企

    ReplyDelete
    Replies
    1. 仲諗住買啲野畀佢等佢開心下!

      Delete
  2. 我今年唔係好敢行呀, 流感好勁都驚驚哋, 但又唔想沒殺咗蛇仔明去感受新年氣氛, 結果只去屋企附近嗰個行咗一個圈.........................10分鐘都冇, 食咗牛肉乾, 唔抵呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 元朗嗰個好少人,不過都係勁快行完!
      我地初二都食左牛肉乾呀 :(

      Delete