Wednesday 20 August 2014

表姑姐婚禮

剛過去嘅星期六係老公表妹結婚,也就是包包嘅表姑姐。呢日算係家族盛事,大家都好期待同開心。

包包當然要靚靚仔仔咁出席啦~


mama買左個bowtie仔,個個都讚包包個look好smart呀~


呢日包包好興奮,滿埋飛,完全唔想停。


要捉住佢影相有難度!


其實包包係未識行架,但佢又好鍾意行,要滿場飛都要有人"的"住佢行。我同papa就輪住同佢行,攰到呢…


唔畀人抱,要落地!



畀張八達lon佢玩先畀人乖乖抱。個個抱親佢,唔使三秒就要返mama papa度.


影完大合照就要餵粥仔。
八八卦卦嘅包包例排唔正經食,只係食到大半碗~

食飽有肚腩仔~
近排好鍾意玩鏡。



要一讚嘅係包包呢日表現好好,平時cool爆嘅佢見到咁多陌生人都無扭計。仲同人地有玩有笑!

最最最估唔到嘅,係新人進場時大家坐好晒,包包都好乖咁坐喺bb椅,仲好乖咁一齊睇成長片段!由新人進場/致辭直到開席都無扭過,簡直唔敢相信呀~


個個都讚佢乖同定呢~

但mama我就知道,呢個bb因為上完playgroup加剛剛滿場飛左咁耐,無電就真,哈哈!

同新人影相時都好合作呢!


平時9點上床嘅包包,去到9點幾已捽眼。去到敬酒時就出門口暗佢訓,再放bb車訓。返到屋企已11點幾,包包都醒左一醒,食支奶就再訓。第二朝仲歷史性地訓到9點咁晏先起身呢!(平時7點幾就醒架啦)

呢一次係包包第一次正式去飲,之前去過幾次都係証婚/家人食飯only,表現唔錯,以後可以多啲帶埋包包去飲啦~


14 comments:

  1. 啱啱學識行係特別鍾意行. 之後就...

    ReplyDelete
  2. 包包好醒目呀, 仲好乖仔! 抵讚!!
    我想問呢d bb bow tie可以去邊度買呀?^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 偉大嘅淘寶!香港我真係唔知邊度有

      Delete
    2. thank you!! 淘寶真係好偉大XD

      Delete
  3. 成日扭落地係好現象呀, 相信好快識行喇
    我個蛇仔明懶到死, 同佢行親佢就逃走落地爬, 一係攬住我對腳叫抱 -_-, 分分鐘包包俾蛇仔明還早識行呢

    ReplyDelete
  4. 包包睇來都係鐘意去大場面嘅小朋友來喎﹗好乖好抵錫呀﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都覺得佢見到人多好興奮!最重要係大大個地方畀佢周圍行。

      Delete
  5. 好淡定wor....不過我決定吾同D小朋友去wedding, 實在太多野做啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 等佢地大少少就好啲,我見啲細路會一齊玩,唔使點理佢地架。

      Delete
  6. 嘻嘻....咁包包大d 可以幫人做花仔啦 ^^

    ReplyDelete
  7. 帶咁細小朋友去飲真係一個挑戰嚟ga~ haha, 好在包包咁乖無扭計~~

    ReplyDelete
  8. 包包結起bowtie仔,真係好smart呀!^o^
    我認同田鼠b所言....XD 依家愛自己行好快就要返大人抱!
    我個小侄兒小Ryan到依家5歲都仲愛扭抱,真係無佢乎,當初識行時,想抱都難... ><

    ReplyDelete