Monday 25 August 2014

包包11個月成長紀錄

又遲左兩個星期,因為我最近又畀包包玩謝,唉~



  • 沒有磅重,下個月返健康院便知道了
  • 感恩包包雖然厭奶但唔瘦




  • 食不嬲都係包包最麻煩之處!上個月已經開始2奶3固。但呢個月固體食少左,成日都食唔晒一碗,唔知係咪夏天無胃口。
  • 而飲奶呢個月就好左,好多時都飲到5-6安!正當我滿心歡喜以為包包已過厭奶期嘅時候,呢個星期又黎料(有機會再寫),唉。
  • 10個月成長紀錄度提過,包包要睇住迪士尼開餐。我都知咁做係唔好,見呢個月飲多左奶,就同姐姐講盡量唔好畀佢睇電視。如果包包食多過半碗,佢扭計唔食就由佢。結果最犀利係連續4日無睇過!但係當包包眼訓同忟嘅時候,就好難餵到。所以依家一日三餐固體裡面都會有一兩餐要睇住食,但我覺得有進步啦。




  • 包包大個左就唔使訓咁多,好多時要迫佢先肯午睡,於是呢個月由三個nap減到兩個nap。但兩個nap嘅時間仲未調節好,所以有時到食mum mum時佢會好眼訓,繼而扭計捽頭r面叫救命死都唔食!
  • 夜晚就ok,會同佢喺大床玩10分鐘,9點放落床可以自己訓。但就有時會想起身,要企,我就㩒返低佢,要佢訓。睇到佢訓著先走開。半夜少左醒,我認為係因為飲多左奶所以好訓左 (可惜呢排又厭奶我又無得訓)


行為

  • 可以唔扶企幾秒
  • 勁鍾意行,成日lur落地行
  • 可勉強單手畀大人拖住行,唔使兩隻手 (有少少唔穩但包包就好鍾意)
  • 最鍾意入廚房,我地通常唔畀佢入,但有時見廚房乾淨都會畀佢入,佢就會笑得好開心
  • 終於肯byebye啦,mama真係好感動!
  • 飛吻識放隻手仔埋咀,但唔會飛出來,instead係順便啜下手指 XD
  • hello 同拍手依然教極都唔做
  • 包包好少喊,見到唔鍾意嘅人只會痴住mama papa同露出極不滿同cool爆嘅樣
  • 呢期最鍾意講"曳曳曳x n次"加個好肉緊嘅樣,通常係投訴緊
  • 終於聽到mamamama呢個音啦,雖然唔一定叫緊我,但我都當係架啦~都聽過babababa但少啲
  • 愈來愈多笑容,一笑真係冧死人~

認知

  • 聽得懂自己中文名同包包
  • 英文名暫時未識
  • 好明顯認聽"no",但有時會笑笑口明玩野
  • 其實包包真係無咩係識。。。。

牙齒

  • 終於出算二隻牙啦~
  • 所以呢期勁牙痕,咩都咬,仲成日好忟!

睇相

好牙痕呀~

日日都要"坐"單車

大少樣又出來,同你影張相啫,使唔使咁不滿呢

可以唔扶企到幾秒 (呢件衫好明顯唔啱著,唔知點解姐姐仲畀佢著!)

mama好鍾意你笑呀~

有人又投訴啦~

第一次試影證件相,失敗 。。。。

充滿期待嘅眼神,等緊papa同佢玩

沖涼照(男仔唔緊要啦),剛食飽有肚腩仔

同papa玩波波

有人扭計中

包包's good friend Barney,連腳都唔放過

咬完再㩒偏,poor Barney

勁速爬行

喊完又笑嘅樣

可單手拖住行啦~ (未係好穩)

papa用冰水凍包包面面,佢就勁開心

咩事咁開心?咪就係睇迪迪尼囉 (>﹏<)

見到你笑就真係咩煩惱都無晒(^ з^)

依家勁難幫包包影相,我一拎個相機出來佢就極速爬過來。包包你已經頭大,你咁樣影出來個頭仲大呀~


呢個月嘅聖安娜菠蘿茫果蛋糕,我個人覺得唔好食,好甜~ 無兩個一字,用左2支candle,好怪,哈哈!無辨法,返到屋企先發展!

媽媽的話
呢個月真係幾開心架,包包飲奶多左,又出新牙,活動能力又高左,仲識左byebye同mama添!雖然認知同指令依然慢少少,但我相信每個小朋友都有佢叻同唔叻嘅地方,mama會同包包一齊繼續努力!

包包嘅反應,表情同笑容都多左,呢個時候嘅包包真係好可愛好可愛!無時無刻都想錫啖佢攬住佢!好唔捨得佢大個呀~



mama loves u forever~

27 comments:

  1. 飛吻識放隻手仔埋咀,但唔會飛出來,instead係順便啜下手指<---醒目XD
    包包食野進步左, 仲識單手拖住行, 好叻呀! 其實我覺得小朋友咩都識架, 佢地識聽但未識表達出黎, 包包都一樣呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有時好唔明白拍手同hello都好簡單點解教極都唔做呢?!希望佢快啲識啦~

      Delete
    2. 佢地會突然識做, 跟住俾個surprise你, 到時你會好開心呀~~

      Delete
  2. 包包話咁快就來1歲了~ 媽媽係咪安排緊生日會喇?^^

    ReplyDelete
  3. 呢個月見到好多包包笑GE相呀! 咁快識行叻叻!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你都覺呀?包包真係笑多左好多呢!

      Delete
  4. 嘩,就快一歲了,又可以一家人同包包慶祝,開心呀 ^^
    包包,11個月快樂呀 ^^

    ReplyDelete
  5. 包包隻牙仔好過癮!
    影證件相好似俾人挾持住咁呀. 哈...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,佢出得一隻牙ja... 好奇怪!
      好可惜呢個人質好唔合作呀

      Delete
  6. 真係快,果時最細個係包包而家又話識行喇。相對B be 妹妹仲已經係哥哥添

    ReplyDelete
  7. 話咁快就黎一歲啦...時間過得真係快~

    ReplyDelete
  8. 真心覺得包包真係可愛到爆, 啲相我睇完又睇, 佢坐單車不滿個樣好麻甩好大男人呀
    一歳會有圍村習俗嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 包包真係好大男人性格架,似足爸爸!
      一歲無習俗呀~唔洗我攪咁多野啦,hehe

      Delete
  9. 咁快就一歲啦, 時間過得真係快!
    包包食咁少野都咁大隻ok 啦, 可能佢吸收力強呀!
    Happy 11 months!!
    Btw, 我以為你同包包玩 ice bucket challenge 哈哈!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好在佢吸收好ja,如果唔係就頭痕!
      包包太細唔玩得ibc啦~

      Delete
  10. 識爬之後真係超難影相!!!!

    ReplyDelete
  11. 包包都好叻喎,未一歲已經識行啦﹗

    ReplyDelete
  12. bb都係到某個時候唔多肯食野,之後又會食返,唔駛太擔心呢
    包包好叻呀,未夠一歲已可單手拖住行,瞕瞕都係啱啱先學識無幾耐

    ReplyDelete
    Replies
    1. 但佢長期唔鍾意飲奶呀~
      終於挨到佢一歲,一歲後就可以唔太擔心了

      Delete
  13. hihi Iris, 你幾好嗎?包包真係又大個左好多咁!
    好可愛呢 ~ 佢笑起來真係好甜、好甜!^^
    ps. 第一次試影證件相果張相,兩手放旁邊顯得包包好有男子氣慨。

    ReplyDelete