Tuesday 13 May 2014

2014 母親節

各位媽媽母親節快樂!

早一同婆婆食飯,但趕住走無影相,包包依家已經可以自己坐bb椅啦!


母親節正日,老公買左細細束花畀我,幾好呀,唔會太貴又叫做有花收啦!


呢個包包依家好難同佢影相呀!



晚上就同奶奶慶祝,買左好多食物喺屋企開餐,唔使出街同人迫。包包就淨係食得士多啤梨,但都食得好開心,做左汚jo豬!





之後仲有蛋糕呢!同嫲嫲合照,包包已經好眼訓,扭黎扭去唔肯影相!



第一年以媽媽身份過母親節,沒有預期中感動,可能包包仲細,雖然好開心老公有重視呢一日,但我最想的還是仔仔生生性性!現在反而更加想對自己媽媽好啲呢!養兒方知父母恩,我媽媽真的是全世界最好的!可以揀的話,真想住在我媽附近,咁我就唔使咁辛苦了。(可惜無得揀)

其實只要包包乖一日我已經會好開心,因為呢個曳豬最近因為出牙仔而勁忟勁麻煩,又唔肯食野,攪到mama我好擔心呀!

雖然做了媽媽犧牲很多,但每次見到包包笑我就咩辛苦都唔記得!所有時間金錢都放晒喺佢身上!見佢食得開心訓得甜我就覺得好幸福。雖然包包食mummum時好曳,連papa都激到扎扎跳,但mama我依然會好有耐性,因為我相信我會係全世界最愛你最包容你的人。

我希望包包能在愛中成長,媽媽會一直陪著你走!永遠永遠愛你!

包包,你乖啲啦,咁樣就日日都係母親節啦!

19 comments:

  1. HAPPY MOTHER'S DAY !!!!包包好精靈啊....

    ReplyDelete
  2. 包包多咗好多頭髮呀
    man 咗好多呢~
    養兒方知父母恩...........couldn't agree more ar

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈,man左?不過我諗住幫佢剃光頭呀

      Delete
  3. 母親節快樂呀。。我記得小檬自己坐BB凳果一刻我覺得佢唔係BB架喇!包包好1快就識行識走架喇

    ReplyDelete
  4. 包包真係好得意好可愛ar

    ReplyDelete
  5. 母親節快樂﹗包包要乖D等媽媽唔使咁辛苦呀﹗

    ReplyDelete
  6. 母親節快樂 ^^
    包包好乖呀,次次影相都會望鏡頭,而且張張都靚仔 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你以為啦,依家佢成日唔望鏡頭呀,影好耐先捕捉到ja

      Delete
  7. 無錯呀, day day都係母親節!

    ReplyDelete
  8. 包包好似你呀! happy mother's day

    ReplyDelete
  9. 你就好啦,我老公死都唔肯送嘢比我呀。佢話呢d應該係瞕瞕做喎

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁你父親節都唔好做野啦,哈哈

      Delete