Thursday 29 May 2014

Baby Spa

其實一早已經想帶包包試baby spa,但接近三百大元一次我又覺得貴左啲,早前見到有團購就即刻買左!

一去到先玩下warm up下先,有個小小地方畀bb玩。

波波池



千秋仔
其實我有諗過淘個bb千秋架,因我家有花園放得落!但好明顯包包無咩興趣,睇黎可以慳返!



咁上下個staff 就話我地入去啦,有兩個大缸畀bb游水!


入到去就有個姐姐幫包包按摩先。但包包唔多enjoy,係咁想返身逃走,要畀玩具佢玩先得呢!




按左大概十分鐘就可以落水啦,剛帶個水泡時,可能因為cool住條頸唔舒服,包包好唔耐煩好扭計,不過好快就落水,佢就好開心啦!

一落水有啲緊張。。。


好快佢就好enjoy,仲識拍水同腳撐撐,真係好得意!



唔講咁多,睇video啦~



包包雙手發下發下咁真係好得意,我自己都睇完又睇!睇黎包包好鍾意游水,夏天要試下同佢去游水先得!

玩完水水又同佢玩多陣

跑車


Rody
睇包包個樣就知佢唔鍾意!我仲諗住買隻畀佢添!


可能包包都攰,所以走啦!

我地無join package,因為喺觀塘都遠,而且暫時只適合一歲以下bb,包包都快9個月啦!

不過包包呢日就真係玩得好開心!

14 comments:

  1. 我見好多HK媽媽都有同BB去呀,好似好好玩咁! 查實你比左幾多錢呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 正價好似$29x, 我團購就百幾蚊,唔記得exact 價錢添

      Delete
  2. 宜家D小朋友真係爽,咁細個有spa歎,我上年都有諗過淘個大水池返來畀燒腩仔咁樣玩㗎,不過最終怕麻煩無淘,直接帶咗佢去泳池游水

    ReplyDelete
  3. 直接帶佢去游水啦! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 買嗰時仲未到夏天呀,而且好處係我唔使同佢一齊落水呢

      Delete
  4. 係啦,快快來會所同包包游水啦,最近閒日下午會所個泳池冇人啊,不過就好曬,黃昏時份就最GOOD FIT了^^

    ReplyDelete
  5. 嘩,依家 BB 都有 spa,好嘆喎!又有咁多玩具玩!

    ReplyDelete
  6. 仲諗住蕎b去,超左齡

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔緊要,夏天到了,可以去游水啦

      Delete
  7. Kenden 第一次玩就喊爆了, 唔知驚咩~.~ 包包玩得好開心呀!

    ReplyDelete